Bude stávka

Odboráři řekli dost, my už nemůžeme dál a vyhlásíme generální stávku všech řidičů všech vozidel v PRAZE a to se to pak bude panečku vyjednávat. Chápu, že celý zbytek republiky z toho má srandu, že ti pitomí pražáci nebudou mít čím jet do práce, ale měli by si uvědomit, že pracovat se musí hlavně z toho důvodu, že z mezd jsou odváděny daně a z nich se přímo či nepřímo tvoří důchody a mateřské a že by to taky mohlo časem chybět.
Situace se zdá o to vážnější, že by měli stávkovat všichni – ať už řídí autobus, metro nebo tramvaj, že by se jako spojili a nevyjeli. Domnívám se, že na jeden den by si vzal kde kdo dovolenou, ale takový týden bez MHD si tu v Praze tedy moc nedokážu představit.
S poměrně odvážnou myšlenkou ovšem přišel můj muž, který prohlásil, že vstaneme v pět, v šest vyrazíme a do devíti do té práce snad dojdeme, ne? A je to z kopce, na to nezapomeň. Byla jsem u vytržení z toho, že po třech hodinách chůze by mě čekalo ještě osm hodin práce a následně bych byla nucena celou trasu pěšky absolvovat zpět a to jen připomínám, že zpět by to bylo do kopce. Ne, že bych ten nápad docela zamítla, ale přišel mi opravdu šílený.
Vzpomněla jsem si na děti v Africe, které do své školy běhají každý den asi tak hodinu, pak se učí a pak zase hodinu běží zpět. Vyvodila jsem z toho, že díky stávce se postavíme na úroveň rozvojových zemí, kde se ovšem stále díky korupce nacházíme. (A někdy i před nimi). Tak až ta stávka vypukne, napíšu vám, jaké to je chodit tři hodiny do práce a jsem zvědavá, jak dlouho to vydržím… Do té doby si držme palce, ať se jednání dobře vyvinou.

Published in: on 15 Leden 2009 at 22:45  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/01/15/bude-stavka/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

