Krize kam se podíváš

Za finanční krizi se dá schovat kde co. Například u nás v práci jsme měli na Čechy dva obchodní zástupce. Nový – Koblížek je mladý, nastoupil chvilku přede mnou a je výborný. Je schopný, slušný, má rád lidi, je ochotný a doufám, že takový i zůstane. Druhý byl průser od začátku – byl sprostý jako kanál, měl pořád nějaké problémy, když jsem mu telefonovala a něco potřebovala, pořád řečí plnou hubu, že to tak musím napsat. Pak už jsem mu ani nechtěla volat, nechávala jsem to na kolezích a vůbec nejraději jsem mu posílala jenom e-maily. A ještě jsem si stěžovala jeho šéfovi (kolega Trenýrky).
Jak jsem psala v úvodu – MĚLI jsme dva obchodní zástupce. Prostě se to hodilo, kolega byl řekněme nepohodlný a tak po pohovoru do duše a pražádné nápravě byl odejit. Hlavní důvod se uváděl a uvádí – finanční krize…
Minulý rok, když jsem viděla, jak rychle lze přijít v tak malé firmě o práci, jsem byla ráda, že mi byla pracovní smlouva ponechána a neobdržela jsem žádnou růžovou obálku ani žádné tříměsíční odstupné. Byla jsem ráda, že jsem v lednu dostala výplatu na účet a že mi tam stále byl přiřazen určitý podíl na zisku. Jak říkám – byla a stále jsem ráda. A tak marně přemýšlím, o co doopravdy jde odborovým organizacím tento rok – myslím, že by opravdu měly být rády, že jejich lidé mají kde pracovat a žádat v této nelehké době zvýšení platů, když víme, že ceny půjdou teoreticky i logicky dolů, mi přijde jako čistý nerozum. A vyhrožovat kvůli tomu stávkou, no tak to už je dle mého přehnané. A jestli se jim nelíbí, že by se jim mohli zdanit stravenky nebo režijní jízdné – no, taky by se jim mohlo dříve či později stát, že přijdou i o tyto nemalé benefity či o práci úplně a budou mít po ftákách. Ne vždy se časy nazývají Utahováním opasků, ale když to někdo nechápe, může na to časem doplatit.

Published in: on 15 ledna 2009 at 22:43  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/01/15/krize-kam-se-podivas/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

