Jarka

V minulé práci jsem měla kolegyni Jarku. Její přítel byl (a doufám, že stále ještě je) Ital a i ona byla do značné míry Italka, hlavně když italsky mluvila. Odcházela daleko dříve než já a musím říci, že už v té době jsem jí to záviděla. Přestože jsme spolu až zas tak moc nepracovaly, na nějaké povykládání vždycky došlo a taky mi pomáhala, když jsem potřebovala něco dohodnout se skladem v Itálii a bylo mi řečeho, že tam mluví jen italsky.
Byla moc prima a tak když dala výpověď, vyrobila jsem jí takový ne přímo rudý, ale dosti červený šátek s černou kresbou, který k ní velmi pěkně ladil, protože zejména ten den, kdy byla v práci naposledy, měla na sobě něco tmavého. Myslím, že byla překvapená, že jsem jí něco takového přinesla (a vyrobila), ale přesvědčená, že má šátek stále někdo po ruce, a když si ho bere na sebe, tak říká: „…, jo ten mám od Peťulky…“

Published in: on 27 ledna 2009 at 22:39  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/01/27/jarka/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

