Když tvoří někdy jiný

Musím se přiznat, že mým druhým velmi oblíbeným webem mimo psaní pana Cuketky, je http://www.fler.cz. Je to až překvapivě kreativní web, na kterém se prodávají vlastnoručně vyrobené výrobky. Ženy i muži zde vystavují své věci a nabízejí je k prodeji. Vzor webu přišel ze zahraničí a myslím, že si zde vydobyl poměrně dobré místo. Je to až k nevíře, při takovém počtu různých dovozů a vývozů, že je stále ještě někdo ochotný doma sedět a něco vyrábět a ještě to pak nabízet na internetu.
Celkové prohlížení stránek mi přijde vždy velmi uklidňující a inspirující zároveň. Také se mi líbí, že za každou věcí je její vlastní příběh a taky tam vidíte toho, kdo to vyrobil. Víte, kolik stojí poštovné a kolik výrobek. Některými výrobky jsem natolik fascinována, že se na ně dívám i několikrát a jsem ráda, že tam stále jsou, i když zhotovitel věci asi ne, ten by byl radší, kdyby se to prodalo. Mám tam jedno tajné želízko v ohni, ale o tom až jindy.
Kdybyste snad někdy zatoužili po něčem originálním, vřele doporučuji, dají se zde utratit tisíce korun a dá se zde vpoklidu vybírat celé odpoledne, večer, prostě pořád, neboť nové výrobky přicházejí a přicházejí…

Published in: on 3 Únor 2009 at 22:38  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/02/03/kdyz-tvori-nekdy-jiny/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentNapsat komentář

  1. Nasadila jste mi brouka do hlavy, asi koupím nějaký náramek přátelství.


Napsat komentář

