Pečovatelky

Už jsem si na to tak zvykla, že nechápu, jak někdo může žit bez každoměsíční návštěvy u kosmetičky a u kadeřnice. Svoji kosmetičku jsem objevila tak, že jsem si šla nechat do nějakého salónu nechat upravit obočí a když mě paní kosmetička viděla, namazala mě nějakými olejíčky, dala mi kapky na domácí užívání, spravila mi to obočí a řekla, že jestli se nebojím, tak se k ní můžu objednat, že mi tu pleť trochu spraví. A tak mi ji trochu spravuje měsíc co měsíc. Známe se už asi šest let, dokonce si tykáme a vím, že když k ní přijdu a řekne mi, že nevypadám dobře, tak je to pravda, a když mi řekne, že vypadám výborně, tak je to taky pravda. Nerve mi žádné drahé kůry ani po té, co ona sama změnila salón a místo té špeluňky si vysloužila krásnou samostatnou místnost. Každý měsíc se k ní těším, ona na mne taky, to je na ní vidět a těší mě, že o mě statečně pečuje celé dvě hodiny. Ano, dvě hodiny péče, mazání, masírování, vodiček, maseček, sem tam si tam i zdřímnu, prostě život princezny v kostce.
S kadeřnicí je to už přece jen trochu boj. Ne, že bych nezvládla někoho solidního vybrat, přece jen – na krátké vlasy potřebujete někoho, kdo umí stříhat, ale mám smůlu v tom, že mi vždycky ty holky šikovný odjedou do Anglie, Skotska nebo alespoň do Londýna a tak mě zdědí kolegyně. Ta se ukáže trochu jako packal a tak znovu vyrážím do terénu (internetu) hledat někoho nového. Teď „působím“ u Míši, která mě zdědila po své nápadité kamarádce, která se nebála mi vnucovat dlouhé vlasy i přesto, že jsem jí to od začátku vymlouvala, a která stříhala jako bůh. Proto asi teď stříhá v tom Londýně. I přes to ale jednou za měsíc ke kadeřnici zajdu, přece jen je to zvyk železné košile, navíc nic neroste tak rychle jako krátké vlasy.
Jsem za své pečovatelky velmi vděčná, pečuji o ně způsobem sobě vlastním a doufám, že mi dlouho vydrží, protože by mi chyběly nejen ony, ale i ten pokec s nimi. Proto přeji i vám zdatné pečovatelky či pečovatele, ať už to jsou maséři nebo frizéři.

Published in: on 5 února 2009 at 22:21  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/02/05/pecovatelky/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

