Přezůvky

Donesla jsem si do práce přezůvky, které jsem nosila v minulé práci. Boty, ne papuče. Lépe řečeno střevíce otevřené, na pořádném hodně vysokém podpadku. Přišla jsem do práce, přezula se a celý den cvakala. Problém principiálně nebyl v botách, ale v tom, že
v minulé práci jsme měli koberec-nezmar (takový ten vysokozátěžový), který tlumil všechny zvuky, zatímco v nové práci máme parkety, dlaždice, parkety. Můj pohyb byl signalizován klapáním tak silným, že jsem po půl roce usoudila, že nezbývá než boty vyměnit za ty jarní bez podpadku a jsem tedy tichá jako myška.
Ale rozhodně se nehodlám svých přezůvek vzdát. Možná, že se někomu zdá nehygienické přezouvat se v kanceláři (kdybychom měli jen náznak šatny, budu se přezouvat tam), ale myslím si, že je to asi tak stokrát hygieničtější než být celý dlouhý den v jedněch botách. Pak člověk přijde domů, zuje se a to, co je uvnitř by se mohlo používat jako plyn na hubení švábů. Každý člověk má totiž na nohou něco, co bychom mohli přirovnat k máslu, a když máslo žlukne, jeho zápach je neskutečný. A tak se přezouvám.
Pamatuju si z minulé práce kolegu Dušana, který si snad neměnil ani kalhoty ani nic jiného a smrděl jako tchoř. Jeho boty vypadaly, že je nesundává ani večer, na spaní, že prostě nespí nebo že se nezouvá. Vsázím spíše na to, že spal v těch botech
i hadrech, protože byl vždy pomačkaný celý, ne jen tělo, ale i oblečení.
Velmi se mi líbí zvyk IT pracovníků, kteří snad do jednoho bez vyjímky nosí na přezutí papuče – pantofle. Obvykle ty lehce zdravotní nebo prostě jiné nazouváky. Nic proti, samozřejmě, ale pak ten pocit, že jsou doma více v práci jak doma tímto obutím jen umocňují.
Ať už tedy nosíte v kancelářích boty na přezutí, papuče nebo lodičky, dobře děláte a nohy vás za to jistě milují, zvláště teď
v zimě. No a kdo se nepřezouvá, nechť je mu můj dnešní článek k zamyšlení.

Published in: on 10 Únor 2009 at 21:49  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/02/10/prezuvky/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

