Krvavě, vidím to krvavě

Každá situace, každá záležitost a každá událost má dvě strany. Dva pohledy, dvě pravdy.

Pravda první – Pravda Pojišťovny

Na nám zadanou adresu jsme posílali složenku,upomínku jedna, upomínku dvě, upomínku tři, oznámení o vypovězení smlouvy a nic se nedělo. Nic, ani slovo. Tak jsme smlouvu vypověděli, vždyť co se děje, klintů, kteří u nás uzavřeli pojištění domácnosti máme tisíce, co se starat o jednoho. Dluh? Není problém. Prodáme to té vymáhací společnosti, ještě na tom vyděláme a nazdar.
Končíme, balíme a ta paní, ať se zařídí jak uzná za vhodné.

Pravda druhá – Pravda Klienta

Sakra, sakra, sakra. Ještě teď, když vyslovím slovo pojišťovna, musím si jít umýt zuby… (už jsem zpět). Ti pacholci, ti parchanti, ti.., ti…, nemám slov. Oni mi vypověděli smlouvu, protože jsem jim nic neplatila. Bože, ale já jsem nedostala jedinou upomínku, složenku, dopis, sakra, nic, ani řádek. Proč? ProBoha živého proč? Proto. Protože jsem si já hlava děravá nezměnila jméno na smlouvě, když jsem se vdala. Sakra, sakra, sakra. To bych se z toho opupínkovala. Byla jsem pro ně jen číslem v kartotéce neplatičů, nikdo se ani NENAMÁHAL ani náznakem mě kontaktovat, nikdo. Ani ten můj agent s teplou vodou, co mi to pojištění sjednával. To se mi snad jen zdá.
Jistě, vymahačská firma to je něco jiného. Ti už mi smsku na číslo uvedené na smlouvě napsali, ať zaplatím. Sice se mnou jednali jak s poslední onucí, ale aspoň se mnou někdo jednal. Ale ti kreténi byrokratiční v té pojišťovně, ti by se snad museli pos*at, aby mi tu pitomou esemesku poslali. Sakra. To se jim to hodí provize se smlouvy se mnou uzavřené, to se to slibuje, že vše bude v pořádku. Ale jak se vyskytne první problém, dávají od všeho ruce pryč.
Nenávidím je, debily jedny.
Pravda je, že teď jsem namydlená, neb pojistná smlouva je součástí hypoteční smlouvy a musím to jít někam uzavřít jinam. Nejsem ODS, abych se vrátila k původní firmě, takže budu muset vyrazit do terénu internetu a mrknout, kdo je na světě nejlepší a sjednat to znovu. Ach jo, ach jo.

Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Děkuji, že jste dočetli moje žalozpěvy.

Published in: on 18 února 2009 at 22:49  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/02/18/krvave-vidim-to-krvave/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

