Pořád stejné šatnářky

Nevím, kam ty ženské chodí do kurzu Jak být nepříjemnou šatnářkou, ale je mi jasné, že se jedná o kurz intenzívní a dlouhodobý. Když jsme šli do „Abíčka“ (Bože, to mě zabije ten výraz), tak jsme se střetli s velmi nepříjemnou realitou – je zima a je třeba zimník odložit v šatně. Zde jsme byli konfrontování se dvěmi skutečnostmi, o kterých jsem si myslela, že jsou již dávno vymýcené.
První – placení v šatně. No, já nevím, ale to bych stokrát radši dala tu dvacku dobrovolně do volně ložené mističky než ji dát té herdekbabě, co mě obsluhovala povinně. Musím říci, že to vůbec nepřispívalo (ono placení) k hladkému průběhu odbavování diváků, ale když už to tak mají dvacet let zavedené, budiž.
Druhá – neochota ke mně coby k řádně platícímu divákovi. Když jsem svůj kabát položila na odkládací pult, baba me sepsula, ať ji nechám nějaké místo na práci, že ona tam tím pádem žádné nemá. OK, namítla jsem v duchu, ale ta práce jsem já, tak sebou hleď hodit. Nahlas jsem nic neřekla, dala jsem jí tu dvacku a šla.
Pěkné bylo, že davy, které u šaten vznikaly, organizoval hlas, který nebyl vidět. Ozývaly se věty typu – Hálo, zde nestojíte na šatnu, ale na dámské záchodky. Nebo – Postupte si dopředu, ať si můžete odložit. Anebo – Dámy, upozorňuji, že toalety jsou i v dalším patře. Úžasné, že? No, jsem prostě tou logistikou posedlá, lepší už to nebude, ale kdo takhle blbě ty šatny navrhl, to fakt nechápu
Závěrem poslední milá věc, než se zvedne opona a divák upadne do transu představení. Zřejmě dáma, které patřil onen organizační hlas se jala zvonit ručním zvonečkem asi tak pět minut před představením stojíce hned vedle asi 50 lidí, teprve čekající na odložení svršků. Představení nechť tedy začne!

Published in: on 18 Únor 2009 at 08:53  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/02/18/porad-stejne-satnarky/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

