Ta nejmilejší oslovení

Když jsem byla malá, naši mi říkali ovečko moje, žabičko a panenko moje (to hlavně taťka). Můj muž mi říká beruško moje a to i v případě, že následuje věta Kam jsi mi dala ten svetr. Já mu na oplátku říkám koťátko, v čemž je jistý paradox, neb měří dva metry a váží sto deset kilo (zatím). Kromě zvířecího oslovení je zde ještě oslovování celou větou. Správně je tedy odpověď ano, má paní, neb jsem jeho paní. Pro zpestření jsme nedávno přidali božská mrcho, neb jsem se před jistou dobou zachovala velmi ošklivě prvoplánovitě v jedné aféře týkající se něčeho zcela nepodstatného, ale titul mi připadl právem. Velmi se do hodí do psané korespondence. Na oplátku je pak můj pane anebo milý můj, neb můj muž je mi opravdu milý.
Mám kamarádku, která svému muži mezi kamádkami říká pán, nebo je to vstkutku její pán a to je velmi hezké. Máme tu také velmi laskavé oslovení lízátko, kterým častoval svou milou jeden známý.
Ovšem nejen láskou živ je člověk, je třeba také sem tam zajít do zaměstnání. Zde jsem měla tu čest mít kolegyni, která nám všem ženským říkala kočičko nebo kočí, což ve spojení kolik je třeba vyrobit etiket, bylo velmi vtipné. V e-mailu pak používala oslovení zkrácené – kočko.
Pak tu máme ještě oslovování na veřejnosti, kde zatím jednoznačně vede ono řeznické mladápaní – opravdu to vyslovují všichni dohromady. Před svatbou jsem se tomu smála, ale rozhodně jsem to neopravovala, což nedělám ani teď, když mi někdo řekne slečno, bo co je komu do toho, zda jsem či nejsem vdaná.
Ať už máte svá nejmilejší oslovení jakákoliv, rozhodně je používejte časteji, je to milé a potěší to, že, prdelky (moje paní kosmetička) :- ).

Published in: on 18 února 2009 at 22:48  3 komentáře  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/02/18/ta-nejmilejsi-osloveni/trackback/

RSS feed for comments on this post.

komentáře 3Napsat komentář

  1. říkat své ženě „lízátko“ je opravdu mnohoznačné.
    znám jednu paní kundrátovou, co přidává svému muži při oslovení ještě písmenko O.
    a na mariáš k nám občas chodí pán, jemuž i jeho manželka oslovuje „serpenízek“

  2. Když na ulici občas slyším, jak se zamilovaní oslovují „Lásko, broku, atp.“, je mi z toho na blití. Prostě mi to nepřipadá jako adekvátní chování k dospělému člověku…

  3. Užitečný článek a moc pěkný design webu.


Zanechat Odpověď

