Jaro v kravatě

Je zima, jediné, co člověka může zahřát je grog, ústřední topení nebo postel. Vše ostatní selhává. Nezbývá než se těšít na jaro a přát si, aby přišlo brzo. Ještě tak se o jaru dá snít nebo o něm malovat, o což jsem se pokusila já na Jarní kravatě. Její základ tvoří žakárové hedvábí, do kterého je vetkán motiv, takže už jen bílý výrobek je krásný. Zvolila jsem světlounce žlutý podklad nestejnoměrné sytosti. Do lehce vlkého žlutého základu jsem vykroužlila různými zelenými barvami krucánky, které se prakticky rozpily do nepoznání. Celé jsem to nechala uschnout a jako třetí vrstu jsem tenkým štětcem nakreslila ty krucánky ještě jednou. Barva se už neměla kam vpíjet a tak tvary zůstaly. Po té, co celé kravata uschla, jsem guttou v perlovém odstínu nakreslila ještě pár tenkých krucánků, skoro neznatelných, aby spojily podklad s výsledným vzorem.

V současné době je kratava na cestě k budoucímu majiteli, který ji ještě neviděl, takže asi tak až do středy nebo do čtvrtku budu celá nervní, jestli se mu bude líbit. Doufám, že vám se libí :-).

Jarní 1

Published in: on 23 února 2009 at 21:52  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/02/23/jaro-v-kravate/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

