Rychlovka

Když doma oznamuju, že o víkendu maluju na hedvábí, jsem dotazována, kdo vaří, protože se někdy od štětce nemůžu odlepit a vařečka zahálí v šuplíku a my jsme pak skoro o hladu. Tenkráte jsem to ovšem neměla tak nadupané, takže jsem vařila já, ale muselo to být rychlé, o tom žádná.
Šla jsem koupit lososa, kterého už samožřejmě neměli, tak jsem nepohrdla kapříkem filetovaným.
Připomínám, že muž drží dietu nemastnou neslanou a podle toho je třeba s krmí nakládat.
Rybu jsem omyla, nakrájela na proužky (i s kostmi) a dala lehce osmažit na jednu lžičku másla. Po chvilce obrátila a už v podstatě nechala tak. Jako koření jsem tentokráte použila grilovací. Máme sice i rybí bez soli, ale je v tom kopr, pálí to až moc a vůbec to není dobrý, takže jsem ho bezpečně uložila dozadu zásobárny. Na kapříka jsem si připravila domácí směs zeleninovou – jedna mrkvička nakrájet na malý kostičky, jedna cibulka a kus pórku taky nakrájet na malý kostičky, stejně tak kup papriky, smíchala jsem to s prolisovaným česnekem, dala jsem to na ty rybí proužky, zaklopila pokličkou a nechala asi tak deset minut dusit. Měli jsme to s bramborovou kaší a bylo to neobyčejně lehké a dobré, rozhodně vyzkoušejte, pokud budete mít štěstí na toho lososa v akci, bude to snad ještě lepší (bo v tom není tolik kostí). A hlavně – za dvacet minut to máte hotové, místo brambor chleba a je po starostech…

Published in: on 23 února 2009 at 22:07  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/02/23/rychlovka/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

