Na poště

Nikdo nemá poštu rád. A kdo říká, že jo, tak je buď poštovní fanatik nebo lže až se práší za kočárem. Musím říci, že jsem skoro až fascinována neomylností tohoto úřadu a jejich pracovnic. Jedině ony mají všechno v pořádku a všichni ostatní jsou tupci.
Například loni mi z pošty z bydliště rodičů poslali dopis doporučený do vlastních rukou, který vám dají jen na občanku a ten dopis se ztratil. Zatímco vysílací pošta tvrdila, že ho odeslala, přijímací pošta si stála na svém a tvrdila, že nic nedostala. Bita jsem byla já, neboť se rekomando ztratilo a pak si občane hledej… Líbila se mi věta na přijímací poště – To je dopis, mladá paní, s pruhem, ten se ztratit nemůže.
Dobré také je, že pokaždé, když přijdu na poštu a mají tam takové to vyvolávací zařízení, je přede mnou konstatní počet lidí – třináct. Ať tam jdu v kteroukoliv hodinu, třináct lidí přede mnou. Čekání si vtipně vyplňují tím, že mám v uších MP3, nechám Marka Ebena, aby mě něžně houpal a dívám se na ten ctvrkot těch lidí, úřednic a balíků. Úchvatné.
Velmi pěkné také je, jak mi chodí takové ty doručenky a oznamovací výzvy jedna, dva apod. Dobrý den, mám tu ode dneška balík. Baba mrkne na občanku a říká, ale kdepak, to tu nemáte ode dneška, to tu máte už tři dny. A zase má pravdu, sakryš. A já jsem za blbečka.
Obávám se, ovšem, že pošta byla, je a bude. Aby člověk pochopil ten jejich systém, musel by tam snad jenom pracovat, ale to by naopak musel být už hodně zoufalý a na to je vždycky času dost. Ale na druhou stranu – kdo jiný než pošta mě dokáže tak krásně roztavit do běla. Sláva poště.

Published in: on 24 února 2009 at 22:08  2 komentáře  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/02/24/na-poste/trackback/

RSS feed for comments on this post.

komentáře 2Napsat komentář

  1. Shodou okolnosti napsal o poste zrovna i muj kamarad, a ma uplne jiny nazor: http://www.bibri.net/2009/02/21/ceska-posta-je-fajn/

  2. Jo, jo, pošta. A co teprve v Benešově, to je teprve třída. Rázem je člověk v hluboké totalitě a potom když z ní vyjde, je rád, že už jsme aspoň někde jinde, někde jinde.


Zanechat Odpověď

