Staří kámoši

No, staří kámoši, to je tak trochu jiný kafe než starý kámošky. Je to obvykle osobní a srdeční záležitost spojené s úsměvy nad situacemi, které jsem s nimi prožila a vůbec se nemusí nutně týkat intimního života. I když…
Zrovna nedávno stala se mi taková věc – byl u mě v práci nějaký pán, co dělal obchodního zástupce firmě, která distribuje pevné telefony s nepevnými hands free a tím, jak mluvil, připoměl mi mého starého kámoše Šampíka. A to natolik, že jsem se rozhodla ho vyhledat. Fakt, že opustil Českou republiku, mě nechával kladnou, od čeho máme Google, že ano. Poslední zpráva, kterou jsem od něj měla – Stěhuju se do Lucemburku mě sice trochu překvapovala, ale co už, EU je EU.
Co jsem tedy udělala – vložila do Googlu jeho plné jméno a počkala, co za pět vteřin vypadne. A vypadlo – nějaký veřejný životopis vložené v nějaké veřejné databázi. Tam nějaké místo v zahraničí, kde by měl pracovat. Místo jsem znovu vložila do Googlu, firma kupodivu existovala, měli tam číslo a tak jsem tam zavolala. A víte co? Na recepci mi řekli, že Šampík není dneska v práci a že ať to zkusím v pondělí. Uáá, na internetu je fakt všechno. Jupíí. Pak už bylo jen dílem okamžiku počkat na pondělí, číslo znovu vytočit, slečna recepční mě spojila a pak, pak nastal blažený okamžik setkání, kdy jsem řekla Ahoj Šampíku, tady Peťulka. Je vám doufám jasné, že jsme si oba cvrnkli do kalhotek (Šampík je trenýrkář) a deset minut jsme byli šťastni nad tímto dálkovým spojením. Někdy ten internet opravdu miluju.

Published in: on 25 Únor 2009 at 23:07  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/02/25/stari-kamosi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

