Kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru

Buďte pozdraveni.
Naše Kancelář si pro Vás na dnešní den nachystala několik střípků, které doplňují články na tomto webu.

K článku „Ta nejmilejší oslovení“ se nám podařilo sehnat přesnou citaci výroku manžela:
„Beruško moje, kam jsi mi sakra dala ten svetr.“
Podle důvěryhodného zdroje, však místo slova sakra bývá použito i mnohem ostřejších výrazů.
Podle názoru naší Kanceláře v článku také jednoznačně chybí nesmrtelná věta Továrníka Meyera:
„Vzpomínám si, že policejní rada Šlégr říkal každému vyšetřovanému Miloši. To bylo nesnesitelné.“

K příspěvku o tvorbě kravat a malování na hedvábí se naší Kanceláři podařilo sehnat vyjádření pana manžela. Otiskujeme ho v původním znění, bez redakčních úprav.
„Když se žena rozhodne, že bude o víkendu malovat, tak to pro mě osobně má několik zásadních praktických dopadů. Ten nejhorší asi je, že by mohlo dojít na nejhorší a já musel vařit. To se dá ale zvládnout, neboť mám v zásobě několik triků, které však nebudu prozrazovat. Pak však následuje několik mnohem pozitivějších aspektů . Za prvé to znamená, že nemusím nikam chodit – žádné poblbané procházky, výstavy či jiné výlety. Maximálně skočím nakoupit do obchodu naproti, ale když to spojím s jedním cigárkem, tak je to snesitelné. No a druhým důležitým důsledkem je, že se mohu zavřít v doupěti u počítače a smažit si ty svoje střílečky až do alelujá a nemusím furt poslouchat, že u toho pořád sedím, že jsem na tom závislý a že se mám věnovat své ženě.“

Tímto bychom se pro dnešek rozloučili. Zůstaňte naladěni, budeme pokračovat.

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/02/26/394/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

