Horský záchodek

Když jsme byli lanovkou vyvlečeni na Pustevny, zahlédla jsem u jedné z chat nápis, že veřejné WC je v chatě Horské služby. Výborně, jásalo moje vnitřní já, nebudu tu čůrat do sněhu, budu pěkně v teple. Cupitala jsem tedy vyšlapanou cestičkou a dle ukazatelů vyhledala chatu Horské služby.
Krásná. Trochu mě zarazilo, že je tam napsáno ZVOŇTE a ještě víc mě zarazilo, že mě zahlédl okénkem takový mladík v super kombinéze a běžel mi ustrašeně naproti. Tekly mi totiž z té zimy slzy jak hrachy. Ve chvíli, kdy jsme se potkali ve dveřích, bylo nám oběma jasné, že jde o omyl.
Zeptala jsem ho totiž, jestli k nim můžu na záchod. Mladík pochopil. Ne – zachoval chladnou hladu – záchodky jsou NAD chatou Horské služby. Aha, usmála jsem se, hambou propadlá jsem odkráčela o pět metrů výše a dále, kde se doopravdy nacházely záchodky. Vytápěné. Za osm korun na hlavu. Nástrahy hor jsou opravdu nečekané a ty brýle bych měla nosit i normálně. I když pochybuju, že bych přes ty slzy viděla i s nimi… Tímto bdělého člena horského záchranného týmu zdravím. Skol!

Published in: on 2 Březen 2009 at 22:51  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/03/02/horsky-zachodek/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

