Hotová taška

Tak jsem to konečně konečně v neděli odpoledne doděla, došila a slíbila si, že na to už nesáhnu. Černá taška s fialovými uchy je na světě pro moji kamarádku Veroniku, které její přítel zakoupit v Paříži fialový klobouk a fialovou šálu a říkala jsem si, že by se jí k tomu fialová nákupní taška mohla hodit a tak jsem jí ji ušila. Získala jsem totiž starou podšívku z fialového saka, které manžel nosil v 90.letech a přišla mi ta barva natolik fascinující, že jsem svého druhého tchána přinutila, aby podšívku vypáral a já si ji slavnostně odvezla a jsem teď její hrdá majitelka.
Doufám, že i Veronika bude hrdá majitelka :- ).

Published in: on 9 Březen 2009 at 22:37  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/03/09/hotova-taska/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

