Nestíhačka

Je mi to jasné – samé večeřičky, dvojdecky s kámoškama, plavání s kojenci, pracovní akce, domácnost, samé výmluvy a samé činnosti, jen aby jste mi pak řekli, že nestíháte. Číst, mám na mysli. :- ) pěkné a milé, děkuji, přátelé. Dva články za den vás tedy demolují, a když se dva tři dny někdo propaří, je to v háji, je mi to jasné. Jen jsem vám chtěla říci – články, pokud se nestanou nějaké další nehody, odsud nezmizí, zůstanou tu, až dokopu Jaceka, bude tu i někde lépe vystavené RSS nebo RRS nebo jak se ten nesmysl jmenuje, takže můžete dohnat, co jste nestihli. Nevím, zda tempo zmírním, přijde na okolnosti… (viz minulý týden).
Doufám, že jste tedy vše dohnaly a vzhůru do nového týdne.

Published in: on 15 března 2009 at 21:26  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/03/15/nestihacka/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentNapsat komentář

  1. Tak jsem tady, a všiml jsem si, že odkazy na RSS jsou krásně dole na konci stránky.

    Takže doporučení pro všechny čtenáře, kteří ještě o RSS nevědí: koukněte se na http://www.root.cz/clanky/vse-podstatne-o-rss/ (přeskočte část „Více verzí RSS“ která je pro normální lidi zbytečná) a pak můžete nechat na počítači, ať vás zpraví o novinkách na Broučkovinách, a ať vám řekne, co už jste přečetli a co ještě ne.


Zanechat Odpověď

