Víkend

Někdy je vysloveně promrdaný, já jsem ho měla tentokráte prosraný. Nechci být nějaká vulgární, ale až vám popíšu okolnosti, dáte mi za pravdu. Nevím, co to bylo přesně, podezření padá na ranní jablko v kanceláři nebo na tu jednu malou, asi trochu upocenou houstičku s oblohou z té pekárny, nebo to prostě bylo jen ze vzduchu, ale chytla jsem excelentní sračku. Takový ten typ, co nevíte, jestli máte do záchodku strkat hlavu nebo zadek. Křeče, že jsem nevěděla, co dělat, aby povolily.

Osvědčené metody se styděly v koutku, protože nepomáhaly. Suchá strava se mohla jít zahrabat, minule osvědčené vápno z lékárny taky, myslím, že tentokráte nejtvrdší metoda – vodka-vodka-vodka byla asi nejúčinnější, i když to píšu nerada. Byl to asi pěkně zákeřný bacil střevní, neboť takovou jarní očistu, to se jen tak nevidí.

Nejdřív se týden stresuju z mého exclentního průseru v práci, mám průjem jak vrata, pak čtyři dny klid a pak nanovo. Už jen pohled na záchodový papír mi přijde drsný.

Vždycky, když mám podezření, že to bylo spíše z hospody ptám se – Co dělají hygienci? To jsou pořád zákony, předpisy a nařízení a já nevím co, a evidentně bordel v kuchyních nejvyššího kalibru.

Jistě, nechci to svádět jen na hospody, asi si na tom nesu svůj podíl, ale řeknu vám – víkend, kdy mě čekala menší oslava, tak to jsem si představovala trochu lépe. Doufám, že příště to bude trochu lepší.

Published in: on 15 Březen 2009 at 21:24  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/03/15/vikend/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

