Asi se ušiju k smrti

Tak taška pro Veroniku se dočkala svoji právoplatné majitelky a mě nezbývá, než abych ještě ušila nějakou nádheru pro Jíťu, Káťu, Janku a Báru. Neboť najednou vyvstanula velká poptávka (tichá i hlasitá). Než k tomu ovšem dojde, čekají mě závěsy pro Káťu Bez Dítěte (ještě mám Káťu S Dítětem). Moc se mi na kamarádce líbilo, že si přála, aby to byly těžké sametové závěsy. Takže když jsem sehnala obchod, který vyhovoval rozpočtu mě přidělenému, zakoupila jsem požadovaných sedm a půl metru sametu a nesla jsem to na metro, bylo mi jasné, že tuto podmínku jsem splnila beze zbytku. Samotné šití mě čeká příští víkend, jsem na to fakt zvědavá. Asi bych to před deseti lety neřekla, že unikátní šicí stroj Janone japonské provenience, mi bude takovým spolehlivým průvodcem v následujícím životním období, ale maminky a babičky vidí vždycky dál a tak jim na dálku děkuji.

Published in: on 17 Březen 2009 at 09:01  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/03/17/asi-se-usiju-k-smrti/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

