Hádanky

Hrajete taky hádanky? Hádáte o lidech? Mám na mysli asi toto – jedete autobusem, naproti vám sedí pán a vedle něho paní. Nějak k sobě patří, ale jak? Jsou manželé, sourozenci, známí? Baví se o něčem a vy zkoušíte uhodnout, o čem, jaký je začátek příběhu?

Musím se přiznat, že já osobně tuto malou nespolečenskou hru hraju dosti často, a to nejen v autobuse, ale i na obědě (když jdu sama), někdy to hraju v metru a někdy, když někde čekám. Je to docela zábavné. Nejradší mám hádanky týkající se mužů a žen a toho, jak dlouho se asi znají, jak se poznali a zda jsou svoji. U dvou holek zase hádám, která má více kluků, kdo má bohatší rodiče a u důchodců hádám, kdy si asi tak koupili bundu, co mají na sobě a že na tu dobu mají určitě nějaké vzpomínky a zřejmě proto onu bundu pořád mají.

Když už jsem v tom hádání, tak si k tomu vymyslím i malý příběh, který mi k nim nejvíce sedí, a když pak tyto lidi opouštím, jsou to pomalu staří známí. Nevím, jestli jste to někdy zkusili, je to docela zábava. Stejně jako to, že se nevyptáváte na začátky příběhů, které vám někdo vypráví odprostředka, protože už dávno zapomněl, že vám ještě začátek neřekl. Je pak docela vtipné přemýšlet, co stálo na začátku, a když už se k tomu začátku někdy doberete, je pěkné porovnávat to s fikcí, kterou jste si vytvořili v hlavě. Nemám totiž to vyptávání moc ráda, zato mám ráda detektivky a toto je taková malá detektivka.

Ať už hádáte nebo ne, doufám, že i tak potkáváte na svých cestách zajímavé lidi, kteří stojí za chvilku přemýšlení…

Published in: on 25 března 2009 at 22:14  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/03/25/hadanky/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentNapsat komentář

  1. Jo, hraji to často a myslela jsem, že jen já. Tak vítej do Klubu!


Zanechat Odpověď

