Na návštěvě

Ve středu večer jsem vyrazila na návštěvu svojí kamarádky Katky S Dítětem do jejího nového zrekonstruovaného půdního bytu, zkontrolovat nejen ji, ale i to pětiměsíční robě, se kterým teď tráví většinu svého času.
Byla jsem vybavena květinami pro maminku a super boží dekou pro malou. Červenou s obrázky, sama jsem ji ušila a musím říci, že se líbila nejen malé, ale i mamině a obě projevovaly dosti velké nadšení.
Prošmejdila jsem celý byt, prohlédla si úplně všechno, jako vzorná návštěva jsem dlabala úžasný domácí závin a jednohubky s rybí pomazánkou a děsně se bavila, jak obě holky baví, že mají nějaké vzrůšo a že přišel někdo nový, kdo jim tam vykládá jako na lesy.
S Káťou jsme se neviděly asi půl roku intenzívně, ten jeden oběd ve spěchu nemůžu ani počítat, takže místo v půl desáté (byla mi asi na 15 min svěřena funkce hlídačký spící holčičky, neb bylo třeba vyvenčit psa a malá by zůstala sama doma) jsem odcházela skoro v deset a to ještě byl takový ten styl, jak dvě ženské po dvaceleti letech sezení v kriminále stojí před bránou lochu a ta jedna říká druhé – Tak přijď večer ke mně, já ti to dovykládám :- )…
Pak jsme si ještě napsaly takové ten zdrávící e-mail, kde jsme si navzájem řekly, jak rády jsme se viděly a že si to budeme muset v blízké době zase zopakovat.
Samozřejmě mi ujel autobus, takže z dvacetiminutové cesty byla cesta půlhodinová, ale co bych pro svoje kámošky neudělala…
Doufám tedy, že i vaše letošní návštěvy jsou příjemné a milé jako to počasí, které objednali v Americe na návštěvu prezidenta Obamy, protože si myslím, že kdyby nepřijel, tak tady tu zimu máme pořád. Návštěvám SKOL!

Published in: on 3 dubna 2009 at 07:59  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/04/03/na-navsteve/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

