U kadeřníka

Shodly jsme se s kamarádkou Jitkou, že naše náhradní kadeřnice není nic moc a že je třeba vyrazit a najít novou. Obvykle jsem byla vyhledavačka a testovačka já, tentokráte to spadlo na Jíťu. Vybrala něco v centru, zavedeného, se jménem, pevným ceníkem a školenými profesionály. Byla tam, řekla, že je to dobré a že by se to dalo. Prachy za ostříhání sice děsné, ale výsledek se prý líbí.
Usoudila jsem, že svůj tajný typ tedy nechám u ledu už jen proto, že měl volno až za měsíc a šla jsem tam. Jistě, že jsem se předem objednala a byl by přidelen muž. Už jsem o tom psala, že když ženu stříhá muž, tak je to dosti velký zážitek a rozhodně se to s tím, že ženu stříhá žena nedá srovnat.
„Můj“ kadeřník se ukázal jako mladý, krásný a neobyčejně sympatický a tak jsem mu zcela vklidu vypověděla vše, co mě trápilo (lupy a že mi odjela kadeřnice do Anglie a už se evidentně nikdy nevrátí a to, co mám na hlavě je po dvou měsících nestříhání a vyčkávání). Borec pochopil, ještě asi pětkrát mi to háro pocuchal a šli jsme na to (stříhání). Už jen mytí bylo výborné, takové drbání, to nemáte každý den.
Musím říci, že stříhal jako bůh, i když to evidentně stříhají všichni chlapi. Na to, že nosím krátký vlasy si s tím hrál – nekecám – hodinu. Měl super boží nůžky, byl evidentně šikovný a jako správný kadeřník přiznal, že se stříhá sám ve volném čase mezi čekáním na zákaznice.
Ani nám moc nevázla konverzace a šlo mu to od ruky, radost pohledět. Jediná chvíle, kdy mi zamrzl úsměv, bylo placení, ale každá stranda něco stojí a když jsem nebyla dva měsíce, tak pro jednou… to stojí za to.
Pěkné je, že jsem měla celý tento týden narvaný schůzkami s kamarádkami, kamarády a já nevím s kým ještě a ejhle, to, co ráno vypadalo jako pevná stavba, popadalo jako domek z karet, tak se tím super božím účesem budu muset evidentně kochat sama:- ).

Published in: on 6 dubna 2009 at 20:31  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/04/06/u-kadernika/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

