Krásná…

Ano, ano, krásná, každá žena je krásná, když krásná není, dá se přes to polštář, dodává brácha, čímž jasně charakterizuje vztah mužů k ženám. Byla jsem v úterý sama doma, mejdan se nekonal a tak jsem se natajnačku dívala na ten úchvatně kontroverzní pořad Nahá jsí krásná. Řeknu vám to stručně – nestojí to za to. Jediný dobrý důvod, proč se na to mrknout je, že tam uvidíte normální ženský ve spodním prádle. Žádné VYBRANÉ normální ženy, ale holky krev a mlíko jako vy, čtenářky, nebo já, pisatelka. Nejsou jen hlavními aktérkami, dělají tam i křoví.
Üžasné jsou problémy, které dámy řeší – ne nadarmo se říká kosmetický průmysl… Je to děsná móda mít celulitidu a věřte, že krém za tisíc dvě stě se prodává skoro tak dobře (poměrně myslím) jako krém za dvě stě. Jsem zvědavá, co to bude příště – na který kousek těla se kosmetický průmysl zaměří. Už máme za sebou řasy, teď něco, co vlastně většinu dne ani není nevidět – prostě nějaký hrbolky na zadku a pak to budou asi puntíky na palci…
Osobně si myslím, že pokud to není v hlavě, žádné krémy ani mastičky ani jiný pičovinky jen tak nikomu nepomůžou. Jen si vzpomeňte kolik znáte tlustých kamarádek, které (promiňte) udělaly z nouze cnost a nosí těch svých čtyřicet kilo navíc s opravdovou grácií. A to už vůbec nemluvím o podsaditých mužích. Těžko říci, zda oni uvažují o celulitidě a lyposukci, ale rozhodně se na ně nikdo nedívá tak, že by o tom uvažovat měli. Prostě je to nespravedlivé, lepší už to nebude.
Osobně si myslím, že většina žen je opravdu krásných (jsem normálě na chlapi), jen to umět prodat…

Published in: on 7 Duben 2009 at 21:26  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/04/07/krasna/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Komentáře: 2Napsat komentář

  1. Nikdy mě nepřestane fascinovat řetězec: vytvoření problému — vtlučení do hlavy lidem, že ten problém mají — nabídnutí nápravy, kterou nepotřebují.
    Celulitida je idálním příkladem (ve skutečnosti je to vážná kožní nemoc a ne těch pár vrásek, co se ukazuje v reklamách).
    Co mne ale překvapuje už mnoho let je skutečnost, že se neustále vyvíjí nové a nové šampóny/sprchové gely/mýdla, přičemž každého čtvrt roku je tu nová vlastnost (od Aloe přes ovoce, zeleninu až po zatím poslední mateří kašičku), přičemž bych se vsadil, že základní receptura se nemění.
    A k jádru článku – každá žena je (minimálně pro někoho) krásná.

    • Děkuji za velmi rozumny komentář, jsem ráda, že to vidíte tak normalne jako ja (a doufám, že nejen já). Mohu jen potvrdit, že mastička/voňavka se vyrabí tak, že existuje masťový nebo parfémový základ a do něj se něco přidává, takže si vpodstatě nakonec kupujete pořád to samé v lehké modifikaci. Zapomněl jste na kávu tedy spíše kofein, i to byl úplný hit.
      A souhlasím i s poznámkou, že kosmetický svět je fascinující, už jen proto, co všechno jsou (převážně) ženy ochotny zakoupit, aby byly krásné… To je možná na celé té věci nejvíce… zneklidňující…


Napsat komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Log Out / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Log Out / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Log Out / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Log Out / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: