Souseda

Zatímco v pátečním Krausovi jsme se dozvěděli, jak špatnou sousedu má pan Izer (a že jsou sousedi s jakýmikoliv psy s prominutím na posrání bude souhlasit asi každý, kdo vedle někoho sousedí), my máme sousedku naprosto skvělou. I přes to, že je jí asi tak osmdesát pryč, hlava i tělo stále svěží a je s ní dobrý pokec. Přece jen má dvě děti, nějaká ta vnoučata, tak je dost v obraze.
Nesla jsem ji onehdá jabka, co jsem vyfasovala v práci, a protože se mi zdála, že my to fakt nemůžeme ve dvou spotřebovat, tak jsem s ní šla rozdělit. Zazvoním, otevře mi, pozdravím a že jí nesu něco jablek. Paní řekne jasně, pozve mě dál, vezme si půlku jablek, poděkuje, prohodíme pár slov a pak mi říká: „Paní inženýrko, to jsem vám chtěla říct – já se budu stěhovat…“ A sakra, pomyslela jsem si, tak a je to tady. Konečně někdo, s kým se dalo mluvit, kdo nám vybíral schránku, u koho jsem mohla počkat, když jsem si zapomněla v tom patnáctistupňovým mraze klíče a paní se nám bude stěhovat. Že to jsou zdravotní důvody, že děti bydlí na druhém konci města, to mi bylo jasné, to nemusela ani vysvětlovat. Nabídla jsem, že kdyby něco potřebovala, tak ať zazvoní, že rádi pomůžeme, bo stěhujeme praktick pořád, když ne sebe, tak nějaký kámoše, tak aspoň bychom nevyšli ze cviku. Poděkovala za nabídku, rozloučila jsem se a šla.
No, musím přiznat, fakt mě to mrzí. Je to fakt škoda, ale co se dá dělat, než modlit, aby noví obyvatelé bytu byli normální…

Published in: on 3 Květen 2009 at 20:01  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/05/03/souseda/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentNapsat komentář

  1. Klid, byty po důchodcích většinou kupujou mladé perspektivní rodiny, které mají buď děti nebo psí náhražku dětí 🙂 Tak třeba si sednete. Nebo u nás v baráku je móda, že si potomci důchodců byty nechají a pronajmou je studentům (bohužel ne studentkám), protože nechtějí prodávat, když jsou ceny nemovitostí dole


Zanechat Odpověď

