Deníček

Co naplat, po vtipném článku o kolezích nezbylo než psaní o práci vzdát, neb se situace dostala mimo kontrolu. Dost mě to mrzí, ale sama si za to můžu, tak co už. Jsem kvůli tomu smutná hlavně vnitřně, ale spíše než smutné by se hodilo jiné slovo…
O to více mě do morku kostí pobavila knížka Deníček Moby Dicka, který asi většina z vás zná z Neviditelného psa, ale v mém přpadě četba padla na pole zcela neorané. Knihu si v knihovně půjčil můj muž, mně ji dával se slovy „beztak se ti to nebude líbit … když se ti nelíbil Dilbert, tohle je taky ztracené … a moc se nerozčiluj, já ti to necpu, sama jsi to chtěla …“. Jeli jsme zrovna někam autobusem a měla jsem všechny svoje malé knížky do kabelky přečtené, tak jsem si ji vzala s sebou.
Tímto jsem způsobila naprosté zděšení všech v autobuse, neboť mi nezbylo nic jiného než se chlámat nad zápisky Moby Dicka, které psal ze svojí malé dílničky ve velkém podniku.
Protože jsem sama pracovala ve dvou velkých podnicích, nadnárodních dokonce, protože jsem pracovala pod různými šéfy – Bože, jak já mu rozuměla. Tři lidi na práci a dva je řídí. Domnívám se, že zápisky nejsou vůbec nadnesené, přiklášlené a ani nijak zbytečně krácené a všechno je to pravda, protože tak to doopravdy chodí…
Knížka mapuje dva roky a musím říci, že jsem se smála po celou dobu. Někdy tak, že se lidé v autobuse otáčeli, zda spíše nebrečím, jak jsem se nemohla nadechnout. Bylo to rozkošné čtení, ten pocit, že někdo žije v dosti velkém srabu a ještě o tom umí s láskou a vtipem napsat, to se jen tak nevidí.
Rozhodně doporučuji zapůjčit, zakoupit, přečíst, je to čtení opravdu luxusní. Zejména pokud v nějakém molochu pracujete…
>>:)) Moby Dick: Deníček, KONVOJ, spol s r.o., Brno 2003

Published in: on 24 května 2009 at 21:42  2 komentáře  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/05/24/denicek/trackback/

RSS feed for comments on this post.

komentáře 2Napsat komentář

  1. Mila autorko,
    sledoval jsem Vas jiz drive na Gentlemanovi, pak jste se se mi nejak ztratila a ted jsem Vas nahodou nasel. Takze dekuji za Vase mile clanecky. U teze knizky jsem se take strasne nsmal – a to si predstavte ze jsem pracoval v teze textarne jako autor a dokonce v teze dobe, na kterou se texty vztahuji – a mohu potvrdit – VSE popsane se zaklada na pravde, mirne zastrena jsou jen jmena postav… Jeste dnes se neodvazuji knizku cist na verejnosti… aby se okoli nedomnivalo, ze jsem dostal nejaky zachvat… :-)))

    • O, jsem nalezena autorka, AT ZIJE INTERNET:- ).
      Zdravim staleho ctenare, dobri holubi se vraceji.
      Dekuji za laskavou prizen a do noveho roku s novym RSS odkazem :- )
      JUCH!!


Zanechat Odpověď

