V sauně (společné)

Do společné sauny chodím už do školky, tam se vás nikdo na nic neptá, šoupnou vás do té horké komory společně a pařte se, v bazénu mrzněte taky společně. Na základce jsem saunování nějak vynechala a na střední jsem už zase chodila s tehdejším přítelem do společné. Byl to nezapomenutelný zážitek pokaždé. Manželé v padesáti nazí a tlustí, mladé štíhlé robky, staří pánové, co jim visí nejen kůže na pupku (ale i na zádech a na rukou), mladí udělaní mužové (jednou jsem byla s družstvem házenkářů, úchvatné).
Pokaždé to vypadalo takto – vejdu, pozdravím, usednu na ručník/prostěradlo a potím se. Nahá. Ostatně taky jak jinak – je vedro, polotma. Kartáčkuju se, když to začíná svědit a poslouchám, případně vedu lehkou konverzaci. Ve společné sauně je totiž obvykle ticho, maximálně si chlapi vykládají o pneumatikách (automobilových) (o tělesných si vykládají jen ženské, a proto do ženské sauny nechodím). Až uběhne 15 minutek, vezmu ručník, vyjdu ven, osprchuju se a vlezu do te ledové vody. Někdy u vlézání trochu pištím, ale jinak je to dobrý. Vylézt, odpočinout si a hupky dupky zpátky do vedra.
Byla jsem nedávno v sauně hotelu Axa, na doporučení kámošky. Šla jsem do společné, samozřejmě. Vyfasovala jsem prostěradlo, došla v něm do saunové části (již převlečená), osprchovala se a nahá vklouzla do suché sauny. Měli jste vidět ten výraz v očích přítomných mužů. To byla panika zvířete zahnaného do kouta. Co na tom, že tam byli samí chlapi a já jediná ženská – byla jsem nezabalená do toho prostěradla, sedla si tam a potila se. A nestačila se divit – najednou nastalo všelijaké uhlazování prostěradel, skládání nohou a já nevím co, a když někdo odcházel, tak se zabalil do toho prostěradla a až pak odešel. Jsem nestačila mrkat na drát. Po čtvrt hodce tohoto divadla jsem se šla schladit do bazénku. Nezabalená, nejsem na hlavu. Jdu se osprchovat, odpočívám u bazénku, když v tom se jde zchladit někdo jiný. Uvidí mě, panika. Odejde. Pak se jdou schladit ti, co se potili se mnou. Zabalení jak mrtvoly. Ještě že do toho bazénu lezlí nazí. Pak ven, zabalit a pryč. Jsem si přišla jak narušitel hranic :- ).
Výborné bylo, když jsem se vrátila do potírny. Na hřadě usazeny dvě slečny, co k sobě nepatřily. Zabalené až po krk do zpoceného prostěradle. Brrr. No bavila jsem se výborně, co vám budu vykládat.
Nakonec se se mnou do řeči dala jedna horolezecká dvojice mladíku (lezli nějaký pětitisícovky), a to v bazéně, kde leželi už nějakou dobu a já jsem tam šla a bylo to děsně studený, tak jsem se třásla. „To se nesmíte třást, musíte si lehnout, voda se kolem vás ohřeje a pak vám je teplo.“ Metodu jsem vyzkoušela a fungovalo to. Pak se se mnou pánové rozloučili a já zase pozorovala ty vyjevené stydlivé obličeje mužů, kteří nechápali, co tam dělám nezabalená. Zabalené dámy neukázaly ani ňadro za celou dobu. Pravda je, že někteří pánové usoudili, že není zač se stydět (a také, že nebylo) a balení vzdali. (Chodí se tedy dole oholeně, mezi námi.) Dopotila jsem svoje tři kolečka, oblekla se a šla.
Měla jsem z toho lehce smíšené pocity, nevěděla jsem, proč tedy do té mix sauny lezou ty ženské, proč byli ti muži tak vyplašení a přemýšlím, zda (a kam) půjdu případně příště…

Published in: on 25 Květen 2009 at 20:44  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/05/25/v-saune-spolecne/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Komentáře: 5Napsat komentář

  1. Doufám, žes to všechno brala s humorem a že si na chování pánů nestěžuješ. Asi je opravdu překvapilo (a podle toho co si psala, tak mile), že tam přišla holka. Vy holky podobné problémy neřešíte a tak by to chtělo trochu pochopení.
    Když se někdo zabalí do ručníku a pak se v tom potí, tak je kapitola sama pro sebe. To netřeba řešit.

    • ja jsem to brala s humorem a chápala, o tom žádná, ale byla jse prostě překvapená…, bo na takové chování jsem do té doby nebyla zvyklá

  2. Proč nechápeš proč tam lezly do společné holky zabalené? Přítelkyně chce taky chodit se mnou a je zabalená, nemá potřebu se tam ukazovat ,ještě když tak všichni čumí na každý odhalený kousek těla. Tedy nechodí se tam ukazovat, ale chodí tam aby byla se mnou v sauně. Pokud tam jde ženská sama je milión důvodů proč – netrefila hodinu a sauna je smíšená, na čumendu ) v případě ženských asi moc často ne) atd…

    • No, primarne jde v saune o to, aby si telo myslelo, ze ma horecku, ze ano, a vytvorilo si protilatky. A nejlepe si to mysli nezabalene. Kdyz to reknu na rovinu. Cumenda je fakt blby zvyk a myslim, ze do sauny proste nepatri…

  3. také do této sauny chodím a musela si mít štěstí na špatný lidi, normálně se tam potí společně dost chlapů i ženskejch a skoro všichni odhalený, ale je pravda že mimo saunu chodí zahalený, což mi přijde divný


Napsat komentář

