Zmrzlina na kravatě

Jo, jo, když pánům ukápne zmrzlina na kravatu, není to dobré. Hned je flek na světě… Jinak je tomu ovšem, když si zmrzlinu na kravatě přejete. Nakreslenou. Letní zadání pro letní kravatu znělo jasně – světlé, jásavé, sexy a kdyby tam mohla být zmrzlina, nezlobil bych se. Pán chce zmrzlinu, má ji tedy mít, proč ne. A tak jsem namíchala různých letních barev a udělala akvarelový základ. Pro tentokrát jsem opustila stětce a malovala jsem houbičkou a tak přechody byly lehké a neohraničené. Stejně jsem naložila i s rubovou stranou.
Když kravata uschla, namalovala jsem kornoutky a kopečky a ty jsem taky nechala zaschnout. Na závěr přišlo vybarvovaní kopečků zmrzliny a kornoutků. Aby to nebylo jen tak v prostoru, úplný závěr patřil stojánkům na zmrzlinu, které jsem domalovala hnědou guttou takovou lehkou rukou, takže to není ostrá čára, ale taková lehká přerušovaná, semo tamo. Po zažehlení a zabalení jsem čekala, co bude. Přece jen – růžová sladká kravata, to není něco, co by mohl leckterý muž strávit (čau Marku, „tvoji“ růžovou kravatu si užívá manžel mojí kamarádky Pavly a děsně mu sekne). Ale výsledek byl potěšující – kravata se líbila, nebyla zaslána zpět, naopak na účet přibyla ďáblova odměna a mám prý přemýšlet nad podzimem – bude orba…

Published in: on 4 Červen 2009 at 20:54  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/06/04/zmrzlina-na-kravate/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentNapsat komentář

  1. hmmm, mile ujeté!
    mám pár kravat, na kterých je celé menu.
    nikoliv ovšem nakreslené . . . .


Napsat komentář

