Jdu volit do EU

Chtěla jsem vám napsat – jdu volit do senatních parlamentních euro voleb. Prostě jsem se tak rozhodla, že se na to nevykašlu, je to občanská povinnost a tak tam v sobotu dopo při cestě do řeznictví hodím svůj hlas. Do urny, samozřejmě. Přiznám se bez mučení – nevím, kdo to bude, jen asi vím, že komanči to nebudou a taky to asi nebude paní Bobošíková, která mi připadá schopná (všeho). Tu si totiž vybrali do užšího kola na šéfa České televize, a kdyby jsi vybrali a zároveň by byla poslankyně, tak by toho měla moc a nestíhala to, takže jsem ji zavrhla. Kdo to bude jiný nevím, lístky jsem četla zběžně…
Ale půjdu. Zvolím, napíšu si čárku a tím bych to měla z krku. Musím přece jen natrénovat na ten podzim, že…

Published in: on 5 června 2009 at 09:08  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/06/05/jdu-volit-do-eu-senatu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

