Igelitové pytlíky

Mám pocit, že igelitové pytlíky zaplevelily svět a už se bez nich nic neobejde. Z duše je nenávidím. Nesnáším ten jejich tenoučký povrh, jak už ani nešustí, jak je nepříjemný a jak se do nich dává všechno. Nitě, chleba, rohlíky, houby, třešně, látky (textilní) a já nevím co ještě. Když vidím, že mi do toho nesmyslu chce prodavačka něco zabalit, rovnou říkám, že sáček nepotřebuju a že to prostě nechci. Máte vidět ten údiv, proč jako ten super boží (laciný) pytlík nechci. Humus to je, a nejhorší barbarství je dle mého v tom, že se do igelitu balí chleba a pečivo. Takový chleba, zabalený do igelitu, získá po půl dni akorát tak vlastnosti toho igelitu a nedá se to jíst. Ušila jsem si proto vlastní pytlík na chleba a teď nutím prodavačky v pekárně, aby mi do něj dávaly chleba. Ta jejich neochota je přímo hmatatelná. Ale já je naučím. Ovšem, kdo naučí ty ostatní prodavače balit věci zase do papíru, to fakt nevím…

Published in: on 21 června 2009 at 21:28  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/06/21/igelitove-pytliky/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

