Porucha v knihovně

Prchala jsem z práce nedávno do knihovny, neboť mi vypršela výpůjční lhůta a hrozilo zpozdné. Přiběhnu tam a ejhle – tma. Před vnitřními vstupními dveřmi stojí houf knihovníků a knihovnic s visačkami a tváří se jako zosobněný transparent „Zeptej se mě“. Ani jsem se ptát nemusela, aby mi bylo jasné, že zkolaboval systém.
Když už jsem tam ovšem byla, tak jsem se zeptala. A víte co? Zkolaboval systém, mladá paní. Prostě se pokazily počítače, systémy a databáze a nic neběželo. Jedna z dam se mě ujala a informovala, že jsou zavřené i pobočky, že to nefunguje od rána a že není jisté, kdy se to opraví. Knihy jsem tedy vrátila na dobré slovo a s důvěrou, že je nikdo z té knihovnické party nečorkne a nestřelí v prvním antíku za rohem. Paní knihovnici jsem řekla, že nám v práci taky nedávno klekl systém, a že chápu, že to není nic příjemného, navíc já jsem to vysvětlovala pět lidem, ona za ten den asi pěti stům. Rozloučila jsem se odešla užít si velkoměsta.
Ve středu mám naplánovanou opakovanou návštěvu, neb jsem nalezla doma v papírech knihu, kterou jsem měla původně vrátit a na kterou mi asi luxusně nabíhá zpozdné, ale tak z nečeho ta knihovna žít musí… :- ). Tak sláva knihovnicím a systémům.

Published in: on 23 Červen 2009 at 21:35  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/06/23/porucha-v-knihovne/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentNapsat komentář

  1. A měli otevřeno, systémy fungovaly a co víte měli v cizojazyčné literatuře?
    Knížku English is easy- Čaba is dead, Marku :- )


Napsat komentář

