Je škaredě

Je konec června a venku je téměř nepopsatelné počasí. Co je nejdůležitější – není teplo. Jsem vyznavač teplého až horkého počasí, celý podzim, zimu a jaro čekám, až bude léto, teplo a slunko a letos se nemůžu dočkat ani náhodou. Jsem z toho úplně hotová. Prší jako bláze nebo je zataženo a slunko nevidět. Navíc do toho ty záplavy, na krku prázdniny, nevím, jestli si to děcka v těch stanech vůbec užijou. Nevím, jestli takhle vypadá globální oteplování, ale teplo teda moc není.
Nechtěla bych být v těchto dnech známým meteorologem, protože by se mě asi lidi pořád ptali, když už přijde to léto. Vůbec jim jejich předpovídací činnost nezávidím a je mi jasné, že pokud mají nějaké statistiky úspěšných předpovědí, tak teď jsou dosti na dně, páč jim vychází jen to pršení a sliby o tom, že přístí týden bude hezky jdou s každým příštím týdnem do háje.
Přiznám se, že jsem na to teplo a tlak citlivka. Když je zataženo, nepěkně, neslunečno, mám náladu pod bodem mrazu. V pondělí jsem si šla lehnout v půl deváté, takže jsem většinu bouřek zaspala. Byla jsem utahaná jako pes. Trochu po plavání, trochu po výstavě, trochu hodně z práce (to hlavně psychicky).
Doufám, že se nám to se začátkem prázdnin trochu zlepší, bude když ne vedro, aspoň teplo, protože než vyjedeme s mužem do teplých krajin, mohla bych upadnout do těžké letargie až melancholie a to by takhle vprostřed léta nebyla zrovna výhra…

Published in: on 30 Červen 2009 at 07:54  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/06/30/je-skarede/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

