Práce (hledání)

Je to tak, nezbývá mi, než si najít novou práci. Vím to asi tak měsíc, před týdnem ta věc dostala jasný obraz výpovědi. Už měsíc posílám svůj český a anglický životopis a očekávám odpovědi, telefonáty…
No, řeknu vám – není to žádná sláva. Na to, jak hladce to šlo před rokem a půl, to teď pěkně drhne. Pošlete třicet životopisů a vrátí se vám tři odpovědi. Naprostou většinu práce nabízejí personální agentury, a to obvykle proto, že hodně podniků hold zrušilo personální, tuto službu outsourcovala a ty se, uchazeči, snaž.

Dostat se přes hradbu personální agentury považuji za umění. Dvakrát se mi stalo, že po hodinovém interview vypadlo z pracovníka agentury, že teď na pozici probíhá již druhé kolo (tzn. lidi jsou v té firmě a tam už s nimi hovoří přímo někdo z toho podniku) a že pokud se nikdo nevybere, že mě nabídnou. Pamětna toho, jak to vypadala v předposlední práci, je mi jasné, že do tohohle kola se já už prostě nedostanu… Trochu mi to přijde jako prodávat už prodané zboží (třeba jako Kolík Aťsepicnu z Prachetta).

Asi nejtragičtější považuji to, že dostávám tak málo odpovědí. Některé firmy ani nemají nastavenou automatickou odpověď – třeba že děkují za zaslání životopisu apod. A propos – když jsme u toho životopisu – vyhodila jsem fotku (zřejmě na ten akt dojde časem), zrušila jsem reference a datum narození, ať si to spočítají sami (samy, potažmo).

První opravdový pohovor ve firmě byl ve středu, byla jsem z toho více méně nervózní už týden. Dopadlo to dobře, další kolo příští týden. Což o to – hlava to nese dobře, ta se drží, ale tělo maká. Mám stálý průjem a špatně spím, jsem vzhůru už v šest a usínám s knížkou v ruce, jak je tělo vyčerpané…
Těším se, až to skončí, protože doufám, že to skončí BRZO…

Published in: on 3 Září 2009 at 08:14  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/09/03/prace-hledani/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

