Poplach

Držela jsem v ruce mobil, byla neobyčejně šťastná z toho, co jsem slyšela, odemkla jsem dveře (horní a dolní zámek), pípal alarm a tak jsem nacvalakala pin. Pak jsem si během telefonování uvědomila, že to není ten správný pin, zadala jsem jiný kód, uvědomila jsem si, že ani ten není správný a než jsem se na cokoliv zmohla, spustil se alarm.

Srdce mi bušilo jako o závod. Ten zvuk sirény byl opravdu příšerný, musela jsem si zacpat uši. Normálně kód do krabičky zadávám každý večer, když odcházím, svůj pin znám nazpaměť, ale v radosti nad telefonní zprávou jsem prostě ztratila hlavu a zadala špatný. Siréna houkala jako splašená. Opravdu děsný kravál, rozhodně bych u toho nechtěla krást ani náhodou. Trvalo to snad věčnost (přinejmenším pět minut) než ten rámus skončil. Nutno poznamenat, že nikdo, z celého čtyřpatrového baráku se nepřišel podívat, co se děje.

Pak jsem vytáhla papírek, zavolala na centrálu ochranky a sdělila, co se stalo. Pán mi řekl, že dokud mu nesdělím heslo pro odvolání poplachu, tak to nemůže odvolat a že „kluci“ už vyjeli. Začalo telefonování. Po pěti minutách jsem získala heslo k odvolani poplachu, zavolala jsem na centrálu a poplach zrušila. Dispečer řekl, že jde odvolat „kluky“ a pak jsme spolu jestě on-line zadali můj správný pin a vše bylo jak má být.

Řeknu vám – ta představa, že já stojím u dveří ve čtvrtém patře, tam naběhnou dva maníci v černém nebo třeba v maskáčovém a přitlačí mě ke zdi a budou se mě vyptávat, co se stalo, ta mě děsila celou dobu. Jsem ráda, že se to bez toho obešlo, i když dobrá zpráva (jak již bylo řečeno níže – že jsem byla pozvána na pohovor do firmy) by za to určitě stála.

Poučení pro příště – když telefonuji, jen telefonovat, když kóduji, tak kóduji, nedělat vše najednou a neplést si pin.

Published in: on 8 Září 2009 at 08:49  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/09/08/poplach/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

