Pohovor, jaké to bylo II.

Třetí kolo pohovoru se mělo odehrát do týdne a dne od toho druhého a mělo se nést v lehce jiném duchu. Tak za prvé jsem veděla, že budeme tři, které se o místo budou ucházet, za druhé se měl pohovor odehrávat v angličtině, neb paní zcela kvůli nám přiletěla z Polska a za třetí to bylo již kolo poslední, po kterém mělo být rozhodnuto.

Nebudu to moc protahovat. Od svého kamaráda jsem se naučila po polsky – Dobrý den, ráda vás poznávám, tuto větu jsem pronesla jako uvítací a na dvacet minut bylo vymalováno. Prostě jsme s tou šéfkou dvacet minut seděly a kecaly jako dvě ženské v kavárně a ne někde na pohovoru. Kdo je můj polský kamárád, odkud je, odkud se známe, jak dlouho se známe, co na to můj manžel, jak se má můj manžel, jaké má koníčky můj manžel apod. Až po dvaceti minutách jsme přešly na pracovní věci, a i tak jsme čas od času zabrousily na nějaké zcela nepracovní téma.

Nakonec celý pohovor místo hodiny trval hodinu dvacet, takže jsme trochu přetáhly a musela jsem se setkat s další kandidátkou ve foyer firmy, ale byl to mžik. Musím říci, že i kdyby mě nevybrali, byl to příjemný rozhovor žen, které vědí, co chtějí a tak čekání na výsledek bylo sice dlouhé a napínavé, ale myslím, že bylo poměrně klidné. Ale přiznávám, že každé zazvonění mi rozbušilo srdce do téměř infarktového stavu, i když jsem si říkala, že to nemám moc zapotřebi… A výsledek? Počkejte si… (jako já…)

Published in: on 15 září 2009 at 19:56  4 komentáře  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/09/15/pohovor-jake-to-bylo-ii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

komentáře 4Napsat komentář

  1. Tak to je podlé!!! Takhle trápit věrné čtenáře :(.

    • Omlouvám se, trochu napětí nemůže škodit…

  2. OK, seems like you landed the job, right?

    • ya, I´ve got it :- )


Zanechat Odpověď

