Makám a večer pařím

V nové práci se snažím o sto šest pamatovat si všechno a všechny. Ženské mi jdou dobře, chlapi hůře. Makám asi do půl šesté a nevím, jak se to přihodilo, ale od té doby, co jsem nastoupila, mám každý večer nějakou akci, kterou nemůžu odložit, takže jedu na dva režimy – pracovní a pařící. Domu se dřív jak v půl deváté nedostanu a tak je můj muž trochu slaměný vdovec, zdá se mi…
Nakupuje, dělá si sám večeři a nedávno sám umyl nádobí. Doufám, že se to do 14ti dnů ustálí a bude více času.
Jak sedím celý dlouhý den před kompem, tak ho večer, když dorazím nočním autobusem nemůžu ani vidět, tak ty články trochu pokulhávají. Záchranou nechť je mně i vám, laskavým čtenářům, nadcházející volné pondělí, neboť na zapsání čeká spousta zážitků :-), s lehce orientální tématikou – přímo japonskou…
Do té doby – zdar papežovi, ať to přežije a ať žije svatý Václav, a můj tchán Václav potažmo taky.

Published in: on 26 září 2009 at 20:04  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/09/26/makam-a-vecer-parim/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

