Chlap s hodinkama

Taky se vám to někdy stává? Že ať děláte, co děláte – nestíháte? Měla jsem minulý týden pocit, ze mi u zadku stojí neviditelný chlap s hodinkama a stopuje úplně všechno, co dělám. Jak dlouho jdu do práce, jak dlouho tam jsem, jak pozdě odcházím navštívit kamarádku Káťu, jak pozdě jdu od ní domů a tak to šlo celý týden. Pátek, den, kdy pracuju jen do čtyřech, to totálně vygradovalo. Šla jsem o čtvrt na šest, jsa objednaná k holiči na pět. Peklo. Museli kvůli mě posunout celý rozvrh. Aspoň za něco užitečného si ten servis platím.
Nerada chodím pozdě, ale ten týden, co minul, to byl zářný příklad, že ať jsem dělala, co jsem dělala, chyběl mi čas.

Přitom by se dalo říci – čas – to je něco, co se ztratí, ztratíte-li hodinky. Je to veličina měřitelná, máte-li měřidlo nebo aspoň vidíte-li na slunce. Možná, že za mnou nestál chlap, ale v mozku se mi zbláznily neutrony a makaly moc rychle a některý běhaly moc pomalu. Nevím. Asi jsem se prostě hodila sama… Korunou všemu pak byl fakt, že jsem si práci vzala s sebou domů a vyzkoušela, co dokáže vzdálené připojení. To mě sice jeden den bral amok, protože mi prostě nešlo, ale v neděli, kdy zvítězil duch na hmotou (i když v tom případě je hmota značně zavádějící pojem – zkuste si ty kabelážní linky chytit pod krkem a zakroutit jimi) a já se připojila a udělala vše, co jsem měla v plánu. Libido si oddechlo. Konečně bylo hotovo.

Nakonec se v pondělí ukázalo, že to až zas tolik nehořelo… A tak jsem vklidu v pondělí seděla v práci, šmudlala si tam to svoje (zatím mám poměrně dlouhý poločas rozpadu přípravy) a užívala si klidu a toho, že za mnou nikdo nestál a nechtěl, abych trhla světový rekord v čemkoliv na čas… Jak milé… Tak příště, až zas začnu mít pocit, že fakt nestíhám, přečtu si tento svůj článek, pomedituju o životě a smrti brouka a budu si držet svoje pěkně pomalé začátečnické tempo. Hought.

Published in: on 30 Listopad 2009 at 23:20  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/11/30/chlap-s-hodinkama/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentNapsat komentář

  1. Festina Lente


Napsat komentář

