Je to blázinec

Ha, byl tu hacker a hacknul se mi sem a napsal článek. Byl to můj muž. Psal, když jsem spala. Myslela jsem, že před spaním dojde ještě na nějakou akci, ale to jsem si jen myslela. Týden večírků se pomalu přehupuje do druhého týdne večírků a akcí, že kdyby jeden neměl pořád někde napsáno, že bude Štědrý den, ani by o něm nepřemýšlel.
Můj večírek tohoto týdne byl cizinecký. Henry, můj stálý žák češtiny, pořádal pro své v Čechách žijící přátele párty. I já jsem byla pozvána a jak se ukázalo, ještě pár Čechů nás tam bylo, ale pár, to jsou dva a já. Pravda, po několika skleničkách mnohý z Angličanů a Angličanek rozvázal česky a ukázalo se, že je to potomek emigrantů nebo Češka, kterou rodiče poslali do zahraničí a následně se vrátila s jiným cizincem a žije zde, konkrétně v Praze. Na večírku tak bylo dvacet lidí a slyšet byla povětšinou angličtina. Jistě, neříkám, že jsem rozuměla všemu, sem tam jsem se zcela ztrácela, ale i tak to bylo výborné. Podával se kuskus, sýry, paštiky, dokonce se tam objevilo kolečko tlačenky a tuším koleno v aspiku, ale jinak vesměs potraviny zahraniční provenience. Podobně to bylo s vínem. Bílé moravské bylo jednoznačně výborné, což o chillských červených nemohu říci ani náhodou.
Témata hovoru byla různá – jak je kdo dlouho v Čechách alias v Praze, kdo co dělá, jak se mu to líbí, zda je Karel Gott pokladem Čechů (bezesporu ano) a co fotí Daniel Bárta (vážky) (dragonfly, kdybyste nevěděli). Pěkné bylo povykladát se slečnou z Litvy, protože jsme si prakticky všichni řekli, že se nám to v angličtině plete s Lotyšskem.
Asi v jedenáct večer (bílé došlo jako první) jsem opustila tuto bezesporu vybranou a milou společnost a mazala domů. Ne totiž pokaždé se člověku poštěstí jít na večírek do centra Prahy, k někomu přímo na návštěvu, v tomto případě na Kampu. Ano, čtete správně, na Kampě ještě pár lidí bydlí, i když to tak nevypadá. Pro mě je to stále k neuvěření, ale je to tak. O tom byl ten večírek kouzelnější. Tak ať jsou i vaše večírky kouzelné místem i přítomnými.

Published in: on 13 Prosinec 2009 at 21:41  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/12/13/je-to-blazinec/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

