Nečekám

Ne, prostě nečekám. Na Štědrý den prostě nečekám. Ještě 23. budu muset stejně do práce a pak mít jen jeden den na vyzdobení domácnosti, vymýšlení jídla a strojení stromečku a kontroly jesliček v kostelech? Ne, díky. A tak jsem jasně zavelala a o víkendu jsme pořídili stromek. V květináči. Má tak metr a je to něco mezi smrkem a smrkem. A už ho máme pěkně v obývako-kuchyni a vyrobila jsem na něho pár ozdob. A dneska jsem mu koupila i skleněnou špičku, od českých sklářů.
Taky jsem zavelela a šli jsme utratit peníze k Vánocům od mojí babičky a od mužové maminky, takže máme nový super boží papíňák (tlakáč) a příbory. Ty původní jsem dostala do výbavy, na jejich výběru jsem měla pramalý vliv a tak jsem si za asistence svého muže vybrala skoro sama. Bylo to prima.
Adventní svícen nám pěkně schne, do Štědrého dne bude jako troud, budeme muset svítit těma čtyřma svíčkama dost opatrně. Mám doma vzpouru – manžel nechce rybu. Řekla jsem mu, ať si uvaří co chce, což znamená, že budu muset vymyslet nějaký vhodný kompromis, protože kapra nebereme, losos je moc suchý a pstruh má (prý) moc kostí. Že bychom měli kubu…?
Taky už jsem vpodstatě dostala dárek k Vánocům – super prima batoh na notas. Sem tam ho používám, ale více samozřejmě přijde ke slovu po Vánocích. Sice mám prý ještě napsat Ježíškovi, co bych ještě chtěla, ale ještě moc nevím, tak se uvidí…
Dokonce máme domluveno s jednou kámoškou, že přijde pětadvacátého na návštěvu, zásoby jídla narveme do ledničky a podíváme se na celou trilogii – buď Pána prstenů nebo Matrixu. To bude docela netradiční nářez, docela se teším.
Možná na Štedrý den ještě pozveme někoho na oběd, ať je sranda, dáme si čočku a pak vyrazíme na ty jesličky. Juch.

Published in: on 16 prosince 2009 at 21:38  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2009/12/16/necekam/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

