Stará láska nerezaví

(Stará láska, Nerez a vy – vždycky mě ta jazyková hříčka bavila, její prostá genialita je opravdu omračující :-))

Staré, chcete-li bývalé lásky – to je jako jizvy. Nikdy se to nezahojí úplně, a když už to není spoko vidět, vždycky jste ten/ta, kdo o tom bude vědět.
Přiznávám, že moje bývalé lásky mě trochu děsí v tom, že je NECHCI potkat. Protože ty rozchody nebyly pěkné ani milé, ale spíše tiché a trapné. Pamatuju se na pár horkých chvil, kdy jsem HO skoro potkala. Jednou jsme se minuli, zřejmě žijíce v tom, že o nás ten druhý neví. Stále mi v hlavě leží moje asi nejdrsnější scéna, kdy jsem v obchodě vytrvávala asi tak deset minut, než MU konečně přijela tramvaj a on bezpečně objel a já mohla jít čekat na zastávku na další. Peklo. A přitom, být v Americe, asi bychom se potkávali, usmívali se na sebe a představili bychom si svoje nové partnery a ještě si společně vyrazili na picknick. Asi. Nebo taky ne.

Někdy, když jdu do města, je to pro mě tak trochu bojovka – potkáme se, nepotkáme se? Proč bychom se potkávali. Náhoda je blbec… Obvykle na to nemyslím, ale jednou za čas to přijde a já modlím, abychom se nepotkali. Volně nacvičuji splývání s davem, spěchání, letmý úsměv plus letmý pozdrav stylem: Ráda tě vidím, ale sorry, už jsem tam měla dvacet minut být… a tak vůbec. Sice je to někdy vtipné, ale ne vždy, to nacvičování. Navíc – někdy zahlédnu někoho podobného a krve by se ve mě nedořezal. Nejdřív z toho překvapení, že ho potkám a pak z úlevy, že to není on. Jednou asi zapomenu dýchat nebo dostanu infarkt.

A vy? Bojíte se ji/ho potkat? Nebo jste drsní a chodíte spolu na oběd v polední pracovní pauze? Nebo nějaký osobní trik jak z toho ven? Nenechte se prosit a prozraďte, možná to mnohým přijde k dobru…

Published in: on 2 Únor 2010 at 08:46  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2010/02/02/stara-laska-nerezavi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Komentáře: 5Napsat komentář

  1. … někdy to chce i několik let než to vyprchá. Ale dnes už jsem dokonale okoralá 🙂

  2. nemyslim že je na to trik.
    s některými nemám problém se potkat a s jinými ano.
    u některých to přešlo a u některých vim že to nepřejde.
    a nemyslím že by na to měl být recept.

    míním, že to je asi jako s oblibou některých filmů a jídel a druhů alkoholu či způsobu trávení volného času. něco je pořád dobré, něco není dobré ale už to nevadí, něco vadí, a něco už nepřestane vadit.

  3. Pokud je rozchod aspon trochu civilizovany, pak by to nemel bejt problem. Ale to predpoklada dva dospele jedince, a ne pubertalni decka.

  4. je to v lidech – za sebou nekolik rozchodu vcetne s pisatelkou ale ze bych se musel schovavat tak to ne. Spise se ted schovavam pred zenou 🙂

    • …ajaj…


Napsat komentář

