Stěhování, už zase

Zatímco minulý týden jsem stěhovala kamarádku Báru, tento týden stěhuji svoji kancelář, bo se celá společnost stěhuje do nových prostor. Protože jsem v práci teprve krátce, moje balení bylo poměrně rychlé. Jedna krabice to vyřešila. Dvě kytky jsem si odnesla domů a až půjdu do nové budovy, zase si je přinesu.

Horší je, že stěhuju věci mých předchůdkyň, o kterých prakticky nic nevím, ale protože se to MOŽNÁ bude hodit, tak to musím vzít s sebou. Jsou toho tři krabice a nevím, kam se mi vlezou, neboť se mi zdá, že nová kancelář je menší než ta stará, soukromně jí říkám Kamrlík. (Ostatně počeštělý výryz ofis jsem nikdy nepoužívala, přišel mi nudný, líbil se mi vždyčky „kanclík“).
Stěhování s sebou sice přineslo vyhození pár starých věcí, ale žádná velká sláva to tedy nebyla.

Také se tu objevilo pár výprodejů nábytku zaměstnancům, obvykle skříně, bratru za sto korun, nejinak stoly a židle.

V pátek už to v práci vypadalo jako výbuchu, všude krabice, prázdné pořadače, zmatek, sem tam panika, drsné to bylo. Odcházela jsem asi v jednu hodinu, zatímco do kanceláří přícházeli borci na stěhování počítačů a chodby se stávaly neprůchodné a situace celkově lehce nepřehledná.

V pondělí jdu do práce, budu ráda, když najdu svoji dock-inu, a svoji krabici s osobními věcmi (mám tam přezůvky) a jestli nám od středy půjdou telefonní linky, jako nám slibovali, tak to bude super. O práci centrálního serveru si nedělám starosti, to budu hukot sám o sobě a tak doufám, že od následujícího týdne budeme jakž takž fungovat. Do té doby – Stěhování Zdar!

Published in: on 28 Únor 2010 at 20:10  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2010/02/28/stehovani-uz-zase/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

