Rýma

Až se zase bude někde tvrdit, že rýma je běžné civilizační onemocnění a že za týden je to pryč, budu si o tom, kdo to bude tvrdit, myslet svoje. Rýma mě dohonila ve středu, snad ve čtvrtek, nevím. Nevím také, kolikrát jsem od té doby prochladla, ale díky tomu teplému-studenému počasí, které vládlo venku snad aspon deset krát. O zpoceném tílku a nemocných a polonemocných okolo mne žijících ani nemluvě.

Ve čtvrtek to vypadalo dobře, ale od pátku jsem myslela, že dopadnu jako Indiáni, když jim tam „objevitelé“ zatáhli chřipku a rýmu. Myslela jsem, že si vysmrkám mozek z hlavy. Nebo že můj muž zešílí, protože prostě neslyšel, co se říkalo v televizi. Střídavě se mi ucpávala pravá a levá dírka a pro zpestření večera se mi sem tam ucpaly obě. Noc byla utrpení.

Opravdu hloupá ta rýma bylo proto, že jsme měli jet na dlouho plánovanou návštěvu ke kamarádce do MB, ale usoudila jsem, že jsem společensky zcela nepřijatelná, neboť by pro samé smrkání nebylo slyšet, co se říká a také se mi totálně ztratila chuť, takže to sushi, na které jsme byli pozváni, by padlo na zcela neúrodnou půdu. (Na druhou stranu – když jsem viděla tu hromadnou bouračku na hlavním tahu na Liberece přes MB, měla jsem vážné pochyby, zda bychom vůbec do místa setkání dorazili. Autobusem.) A tak jsem místo sushi sušili bramborové placky, už zase. Babi, díky.

Následující víkend máme pracovní výjezdní zasedání ve Špindlerově Mlýně, doufám, že se do té doby dám dohromady a nějak solidně se uzdravím, nerada bych byla bacilonosič a docela ráda bych se zúčastnila chystaných radovánek, i když jízda po snědu v nějakou nafouknuté kouli ve mně zrovna dvakrát důvěru nebudí…

Do té doby látkovým jemným kapesníkům zdar a jestli taky smrkáte jako blázen, tak všechny prášky s náma a bacily pryč…

Published in: on 7 Březen 2010 at 19:53  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2010/03/07/ryma/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

