Zelené peklo

Cesta do pekel je dlážděna dobrými skutky. V mém případě se kromě skutků jednalo o kravaty. Problém je v tom množném čísle. Pravda, domluvili jsme se s panem Domkem, jak ta jarní kravata bude vypadat, že to bude spíše než jarní taková nadcházející jarní šedá kravata, se zbytky sněhu a s vystrkující trávou, ale řekla jsem si, že to je málo zelené a tak jsem jako bonus vytvořila ještě jednu, která byla prakticky celá zelená, v různých odstínech.

Mlčela jsem jako hrob, kravaty zaslala bez nějakého bližšího vysvětlování a čekala. A čekala. Už jsem se ani dočkat nemohla. Těšila jsem se, jak to dopadne. Jednu zaplatím, dvě dostanu, co si na začátek jara přát. Nebudu vás dlouho napínat. Můj laskavý zákazník byl natolik konsternován touto situací, a byl natolik poctivý, že než jsem se stačila nadechnout, poslal mi obratem prachy i za druhou kravatu a zřejmě byl překvapen, co jsem to na něj ušila za boudu.

Cesta do pekel…

Když jsem vše osobně vysvětlila, když jsem ujasnila své plány, záměry a osvětlila, co tím básník chtěl řici, mlčeli jsme svorně do mobilu a říkali si AHA.

… bývá dllážděna dobrými skutky.

Nicméně – přikládám pár obrázků, třeba vás budou k něčemu podobně svěžímu inspirovat…

Published in: on 21 Duben 2010 at 21:31  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2010/04/21/zelene-peklo/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

