Látkové květy

Na této poměrně zajímavé stránce (kliknutím na zvýrazněné slovní spojení se přenesete na příslušnou stránku) získala jsem, co jsem chtěla – střih a návod na výrobu látkových květin – naprostého hitu letošního jara (léta, podzimu a zimy). Prostě kvítko do klopy, které z běžného sáčka, svetru nebo kabátu udělá hit sezóny.

Jakkoliv vám může být angličtina cizí, z návodu je vidět, že je to jednoduché a stačí vám k tomu jen jehla a nit, nůžky a větší kousek látky. Udělala jsem asi deset kousků za víkend, během dvou dnů rozdala všem kámoškám a zůstaly jen dva kousky, které si svoje majitelky najdou opravdu co nevidět. Počasí venku není nic moc, i když je pršení prima, to foukání větru mě tedy zrovna dvakrát nebere, tak pokud jste na tom stejně a máte doma nůžky a zbytek téměř jakékoliv látky, vzhůru do toho.
Já jsem použila – dva staré kapesníky (ty kostkované), kousek z látky na povlečení (ta žlutá), stará podšívka z fialového saka, dále zbytek z nepovedené sukně (obě fialové variace) a zbytek z maminčina kostýmku (ta černá). Tedy – fantazii se meze neklamou a rozhodně si to pěkně užijete. Osobně se domnívám, že nezůstane u jedné kytky, když už se do toho dáte.

PS: Nemám filc, tak jsem místo toho použila dvě kolečka z tvrdého papíru polepené z každé strany kolečkem látky. Sice se to hůř prošívalo při přišívání špendlíku, zato to lépe drží. Tak hodně zdaru.

Published in: on 7 Květen 2010 at 08:22  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2010/05/07/latkove-kvety/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Komentáře: 2Napsat komentář

  1. Peti, napsala bys, prosím znění té webové adresy, já jsem ji nenašla. Velmi mě to zaujalo a snad bych si něco vyrobila. V tomto, opravdu hrozném počasí jsem si aspoň zúžila zimní kalhoty. Ne, že bych tak zhubla, ale byly velké už při nákupu a nošením se ještě zvětšily.
    Tak díky


Zanechat Odpověď

