Na dovolenou

Půl roku to vypadalo, že pojedeme do Provence. Pak už to tak ani nevypadalo, protože jsem pořád pracovala, a když jsem někam napsala, tak měli obvykle obsazeno. Celá situace se ještě komplikovala tím, že jsme si měli půjčit auto od tchána (mojeho), a ten se rozhodl, že na všechny svoje dovolené pojede v naprosto shodném termínu jako my. Na jaře i na podzim. Peklo.

Jednu dobu to vypadalo, že nepojedeme nikam, ale když jsem doma vyjevila plán Brod – Portugalsko, dostala jsem souhlasné ANO a tak jsem se toho tedy ujala. Vzpomněla jsem si, že kamarádka kdysi nabízela svoji kamarádku, která všechny kdykoliv zvala do Portugalska. Zeptala jsem se, zda bych se mohla pozvat také, kamoška neváhala, napsala a přeposlala mi i odpověď. To bylo sice pěkné, ale portugalská slečna se právě nacházela v Dubaji a nedalo se jí napsat a pak už zase sice byla v Evropě, ale s omezeným přístupem na mail a tak jsem to vzdala a usoudila, že je čas opravdu se do něčeho ponořit.
Jenže – začátek srpna – to je pro cestovky téměř mrtvá doba, řekla bych. Nevím, kde na to Ti lidi berou čas, ale spousta destinací a míst vyprodaná dlouhodobě dopředu, stejná situace i u zahraničních cestovek. Navíc Portugalsko zase až tak cílovou destinací, což je sice super, ale nabídka je tím pádem lehce omezená. Tedy – riskla jsem dle tipů z Orbionu jeden hotel, který vypadal poměrně dobře, co se týkalo poměru cena/výkon a čekala.

Poměrně rychle se mi ozvala paní z cestovky, slíbila celou záležitost prověřit a napsat mi e-mail. Druhý den se ukázalo, že hotel byl natolik zajímavý, že je vyprodaný a nabídla mi něco jiného, co se nám moc nelíbilo. Nechtěla jsem to vzdát ani v jednom směru – ani co se místa týká, ani co se paní z cestovky týkalo, protože mi přisla solidní a mně se nechtělo něco dalšího vyhledávat. Navíc většina vyhledávacích serverů stejně sahala do jejich nabídky, jak jsem se sama přesvědčila.

Takže jsem nakonec vybrala, zarezervovala, zaplatila a za 14 dní (ani ne), juchůůů jedeme do jižního Portugalska, na týden, k moři, k bazénu, do písku, do tepla, s polopenzí a děsně se těším(e).

Published in: on 6 Srpen 2010 at 10:49  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2010/08/06/na-dovolenou/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

