Křipka

Jsem doma, nemocná jako blázen. Mám rýmu, kašel a bolí mě celý člověk. Studené počasí si vyžádalo svoji první a jistě ne poslední oběť. Musím se přiznat, že mě to tedy moc nebaví. Už v pondělí jsem si přišla taková nakřápnutá, ale měla jsem toho v práci hodně a nemohla jsem to odložit. V úterý jsem to musela dodělat a to už šéfka vyšilovala, že mám zůstat doma, protože nevypadám tedy zrovna dvakrát nejzdravěji. Taky mi nebylo zrovna dvakrát nejlépe po těle, ale co jsem měla dělat? Musela jsem ještě něco vyfakturovat a pak ještě objednat a pak tradá domů. Spala jsem od pěti až asi do půl osmé a svému muži oznámila, že tedy ano, doma zůstanu. Byl rád a taky říkal, že si mě nedokáže představit, jak celý den ležím v posteli.

No, v posteli sice ležím, ale fakt mě to nebaví. Čtu nějaké detektivku z třicátých let a nějakou jinou detektivku z devadesátých let minulého století, komplikované jsou obě, ale co už…

Je příjemnou ironií osudu, že takto zmožena mám čas napsat všechny články o teplých krajích, které jsem chtěla napsat. Venku to vypadá jako v listopadu, je září a já se tu budu, lehce potíce, rozplývat nad krásami (a teplotami) Portugalska.

Tak hurá do toho a půl je hotovo. Ať žije Paralen.

Published in: on 2 září 2010 at 07:40  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2010/09/02/kripka/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentNapsat komentář

  1. No, to se stává po návratu z teplých krajů do našich končin. Mně se to stalo po návratu z Mexika z teplot nad 20 st.+ do našeho března. Je to protivné, ale vylež to a zatím nám popiš báječnou dovolenou. Hodně zdraví!!!


Zanechat Odpověď

