Na steaky (se slevou)

Pochybuju, ze by někdo z vás neslyšel o akci, co běží na netu už nějaký ten pátek – Slevomat.cz. Princip je navýsost jednoduchý. Každý den je nabídnuto něco se slevou 50% a více, větší měrou jsou zastoupeny služby, menší měrou zboží. Třeba permanentka do fitka za pět set v hodnotě cca 1100 CZK a tak. Mimo jiné se zde vyskytují restaurace nabízející buď plošnou slevu nebo slevu na vybrané jídlo.
A právě posledně jmenovaného využili mojí drazí přátelé, zakoupili 2 poukazy pro celkem čtyři lidi na steak, štouchačky a zákusek do podniku Solidní nejistota. Pro jednoho porce vycházela na padesát korun, za ty peníze – nekupte to. Slovo dalo slovo a jedno pondělí po práci jsme vyrazili. Řádně objednáni, i s ohlášeným zpožděním, jsme dorazili lehce před sedmou.
Byli jsme usazeni k takovým vysokým stolům spíše barového ražení než že bych u nich chtěla jíst a dostali jsme nápojový lístek. Přišel číšník, vyzvedl si poukázku, odkvačil. Zase přišel. Nastala objednávka pití. Tak třetinka piva byla jasné, červené ke stejkům pro přátele také. Já, problémistka největšího kalibru, nepiju červené, takže jsem se jala licitovat o to, zda mám zvolit klasiku Mullera-Thourgaa nebo Chardonnay, že se omlouvám, že prostě červené nepiju, co by mi jako pan číšník spíše doporučil. „No, podívejte, ono je to oboje kyselý stejně, to prakticky nepoznáte, co vám sem donesu, takže to je úplně jedno.“ Aha. Chvíli jsem na něj koukala jako blázen, pak jsem mu řekla, ať mi donese to Chardonnay a přestala jsem ho pro celý večer vnímat.

Jen co číšník zmizel, objevil se jiný, nasázel nám tam čtyři talíře něčeho, co vypadalo jako lepší závodka a málem odešel. Museli jsme ho zadržet a upozornit na fakt, že naše kamarádka má objednáno místo brambor zeleninu, a to i přes to, že náš původní číšník upozornil, že je rozmrrr**á kuchyň a že přijde ještě sto dalších lidí. No A? Tak zase tu jednu porci odnesl. Nevěděli jsme, co dělat, tak jsme nesměle jedli.

Mezitím nám byly přineseny nápoje, které se na tem prťavý stoleček už prakticky nevlezly. V mezičase bylo oznámeno, že Frankovka není, ani to druhý, ale že je jen Vavřinec, jestli to prý chtějí. Přátelé demonstrativně kývli. Láhev jim přinesli, ale uplatňovaný způsob ochutnávky byl katastrofální. No nic…

Nakonec dorazil i steak s tou zeleninou. No, steak. Já nevím, co si vy pod tím představíte, ale já flákotu masa, jak říká moje kamarádka Káča, na vysoko, a že by se vás před tím ještě měli zeptat, jestli to chceme středně propečené nebo krvavé nebo jak… Tak nic. Přežvykovali jsme to maso a pohledem kolem sebe konstatovali, že je to tam jako v závodce. Čtveřice lidí, stejně přežvykujících, nechápajících, jak se tam vlastně octli…

O zákusku netřeba hovořit – trapně malý, ale dobrý a to, že nám k tomu nabídnul kávu, považuju za zřejmě automatickou otázku z jeho strany. Věřte, že ten pocit, že jsme tam jak socky, který se tam jdou za pade najíst, jsme dostali pocítit až do dna. Naším jediným přáním bylo odejít a NEVER MORE.

Reklamy
Published in: on 26 září 2010 at 09:04  7 komentářů  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2010/09/26/na-steaky-se-slevou/trackback/

RSS feed for comments on this post.

komentářů 7Napsat komentář

  1. tak zaprvé. nápoje se vám na tem prťavý stoleček už prakticky nevlezlY.
    a zadruhé. nedostali jste voucher na 50% slevu, ale žebračenku na stejk a buchtu, a přesně to jste i dostali. včetně pocitu žebráka. neřikám že slevomat neni sviňárna, ale standardní servis a nápoje jste si neobjednali a hlavně ani nekoupili.

    • slevomat neznám a osobně bych slevu do hospody neuplatnila. Nicméně když už ji hospoda (omlouvám se, to je můj soukr. název pro sebevíc nóbl zařízení) nabízí, tak se k hostům nemusí chovat jako k obtížnému hmyzu. Tím je proslulá snad jen ta pochybná Dětenická atrakce.

      • …no prave, to jsme si mysleli taky – kdyz uz do toho sli, tak to meli brat se vsim vsudy a ne delat, ze je fakt obtezujeme…
        Dekuji za nazor.
        A souhlasim, Detenice jsou tim proslule, a proto tam fakt nepujdu. Ani za polovinu…

    • 1. tak jsem to NEVLEZLY opravila, dekuji.
      2. ano, mate pravdu a napriste je nam vsem jasne, ze je celou vec predem uvazit, protoze tohle byl fakt propadak.
      Zajimave ovsem je, ze jine hospody nabizejici slevu, ktere byly vyzkouseny, se osvedcily a dostaly pozitivni hodnocení…

      • mám asi takovou zkušenost, že pokud vám vaše oblíbená osvěžovna nabídne slevu za věrnost, obvykle to myslí upřímně a nechá vás si to užít.
        zatímco pokud se nějaká hospoda podbízí slevou jako poslední záchvěv před krachem, znamená to obvykle, že dobrý personál už jí opustil, a slevněná cena odpovídá obdržené hodnotě.

  2. Včera jsme navštívili Solidní nejistotu také se zmiňovaným slevovým kupónem. Musím říct, že nebýt toho, že jsme na steak pozvali kamarádku, která dokáže udělat zábavu i na pustém ostrově, tak jsme utekli hned. Zřejmě byla chyba, že jsme číšníkovi prozradili, že zmíňěnou poukázku máme. Kdybychom mlčeli a dali mu ji až po jídle, možná že by bylo chování i kvalita jídla zcel jiná. Na to jak chceme steaky propečené se nás zeptal, ale dostalo se nám všem černých uhlíků. Maso bylo spálené, kaše bez komentáře… po švestkách ani vidu ani slechu. Usadili nás také u barového stolečku. Za pití jsme jim tam nechali 1300 Kč, takže se nedomnívám, že by na nás tak šíleně prodělali, ale stejně… Když v závěru přišel ten štrůdl, který měl na šířku snad půl centimetru, museli jsme se smát. Osobně se domnívám, že je to od restaurace velmi krátkozraké. Po prodeji kupónů generovali, v případě že dali slevomatu 50 procent z prodeje, přes půl milionu korun, což není málo na výdělek za jediný den. Ale osobně jsme tam byli poprvé a naposledy. Jídlo bylo hnusné a o obsluze ani nemluvě. Takže namísto toho, abychom si řekli: to bylo bezva, sem musíme znovu, jsme si řekli, že tady už ani zadarmo ani za plnou cenu nikdy…

    • ja pana pirka timto sRRdecne zdravim a vitam v antiklubu Solidni nejistoty. Fakt me mrzi, ze jste to musel absolvovat.
      Muj kamarad, se kterym jsme tam byli, ma jeste 4 kupony. Domniva se, ze to necha propadnout, nez tam utratit dalsi korunu…

      Kazdopadne – obavam se, ze v tom nejste sam… vzhledem k poctu prodanych kuponu…


Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: