Dárky

Čas Vánoc máme díky Bohu za sebou, takže je čas v klidu si o dárcích, které jsme dostali (nebo dali) popřemýšlet. Provedla jsem krátký průzkum u přátel, z něhož vypadlo pár nej- v tom nejhorší, potažmo nejlepším slova smyslu.
Začnu u sebe. Za velmi originální jsem považovala pořídit svému muži pár vstupů do polária, což on kvitoval s tím, že to ani nemuselo být. Ale bylo to překvápko a to se počítá. Já jsem dostala MP3, tedy ještě jsem ji nedostala, ale čekám to každou chvilku. Se svou starou dobrou jsem byla dost spokojena, protože mi ji nikdo nezáviděl a nechtěl ukrást, ale chápu, že zrovna 2x šmrncovní to tedy nebylo.
Doma u rodičů to bylo dost ehm, také překvapující. Máti, švagrová a já jsme dostaly každá po jedné malé varné konvici, prý na cesty. Ta představa, že jsem někde na dovolené a vařím si tam kafe na hotelovém pokoji, mě děsně drtí, takže díky, ale to si asi nechám ujít. Takže ji mám doma dobře uloženou. Pravda je, že díky výplni – obálce, „je z čeho vařit“, neboť rodiče se rozhodli pro pevný peněžitý obnos, který mně a bráchovi věnují v obálce a máme si něco pořídit sami (díky, rodičové, bude krásný nerez, červený odpadkový koš).
Pěkně, no řekněme – rozumně se naši ovšem zachovali k mému synovci, interně přezdívanému Malej Kája (vypadá jako kopie mého bráchy, když mu byly tři). Dárky si mohl rozbalit, až jsem já (teta) přijela z Prahy, to znamená až v neděli a tak jsem říkala, že název písně Love to Hate you nabyl zcela nový rozměr. Fakt jsem měla pocit, že opravdu neví, zda mě vidí rád nebo nerad. (Ovšem domnívám se, že to Lego to dost vynahradilo.) (Hasičské auto.)
Pokud jsem si myslela, že rychlovarná konvice je to nejhorší, co může být pod stromečkem, přátelé mě vyvedli z omylu. Moje kosmetička Vendulka, bydlíce v prvorepublikové plně vybavené vile, dostala umělohmotné kořenky z TV Shopu, a její syn – 15 let, dostal autíčko na dálkové ovládání, které jezdí po stěně a po stropě.
Na pomyslné bedně pak stojí můj milý kolega P., který dostal od tatínka takovou tu soupravu toaletní voda, voda po holení + dalších 15věcí, to celé za sto pade. Samou radostí nevěda co říci, skočil mu do řeči taťka, který prohlásil, že jestli se mu to nelíbí, budou si s tím stříkat na záchodě…. Kdybyste ještě jako já věděli, že kolega si nic míň než Ralpha Laurena nekupuje, došla by vám opravdová absurdita celé situace.
Abychom nekončili úplně tragicky – kamarádce Báře jsem koupila hejno slepic a poslala jej na Srí Lancu. Člověk v tísni nabízí na svých stránkách -> zde <-takových „vylomenin“ více, od školních sešitů ke krávě. Myslím dost dobrý nápad, navíc (na rozdíl od spousty „našich“ dárků) fakt užitečný i vítaný zároveň.
Jak jste na tom vy? Dobrý dárky jste dali? Nebo dostali? Nebo jste vložili jen něco do obálky a nechali to na obdarovaném? Podělte se. Pokud máte pocit, že troufnete kolegu P. a jeho tatínka, sem s tím, ať v tom nejste sami :- ). Pěkný nový rok.

Published in: on 5 ledna 2011 at 13:19  2 komentáře  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2011/01/05/darky/trackback/

RSS feed for comments on this post.

komentáře 2Napsat komentář

  1. Nejlepší dárky jsou ty nehmotné. Letos nám naše dcera poslala letecky svého staršího 6letého synečka. Byly to naše nejkrásnější Vánoce, i když jsme na něj čekali na Štědrý den brzy ráno na Ruzyni asi 4 hodiny. No, někteří to štěstí neměli a trávili Štědrý den na letišti v Paříži.Pak jsme zase měli úžasného Silvestra v Praze na odpoledním představení improvizace, kterou hrál mimo jiné náš syn Martin a moc si to užíval mexický vnuk Adam.Takže díky, Evy, za krásně strávené tři týdny.

  2. Díky za ten odkaz na dárky od člověka v tísni.


Zanechat Odpověď

