Chřipka na druhou…

… tedy spíše na druhého. Po té, co jsem se tak nějak vyhrabala z nejhoršího, se do toho zahrabal můj muž. Ostatně byl se mnou trpělivě tři dny doma, to se nemohlo obejít bez následků. Od středy do pátku si vzal dovolenou a snažil se dostat do lepší kondice. Nekašlal, zato smrkal o sto šest. Do pátku nám došly všechny látkové kapesníky, takže bylo třeba vyprat a vyžehlit.
Pili jsme čaj se zázvorem jak o život. Do toho mi moje nekonečně hodná kolegyně z práce H. půjčila jejich domácí půjčovací odšťavňovač, takže jsem doma provozovala alchymisticko-džusovou dílnu a odšťavňovala jako divá. Pravda, díky chřipce jsem přišla (tedy doufám, že dočasně) o chuť a čich, ale takový odšťavený zázvor s mrkví a jedním pomerančem, to jednoho protáhne ani neví jak. Mrkev krásně barví, takže vzniklý nápoj má potom nádhernou oranžovou barvu, že i kolega v práci se mě přišel zeptat, co že to piju…
Přiznávám, že jsem do práce chodila celý minulý týden s kašlem a smrkáním. Hádám, že moje kanclíková kolegyně ze mě musela být fakt hotová, ale to já z ní jsem taky, takže to aspoň bylo jedna jedna. Šéfová mi nabízela, že mohu zůstat doma jak ještě potřebuji, ale vzhledem k tomu, že tam stonal můj muž, mohli bychom si to zase předat a to by nikam nevedlo, tak jsem s díky odmítla.
Obvykle na sobě pozoruju, že dobře se mi léčí, když vypadnu někam do společnosti a je tam zábava. Asi se ty bacili leknou anebo tělní obranný systém pracuje více intenzívně, rozhodně se mi pak druhý den udělá lépe, a tak jsem se nechala pozvat od svého bývalého žáka, ale stálého kamaráda Peta na večeři, než se nadobro vrátí do Walesu, kde bude tesat sochu. Šli jsme do Jiné krajiny, kde se nekouří a mají tam slušné jídlo a trochu i vegetariánské menu, bo Pete nejí maso. Sice jsem ještě trochu kašlala, ale v pátek mi bylo fakt mnohem lépe.
Nevím, do jakého šlaku ta chřipka letos zmutovala, ale že bych byla skoro 10 dní nemocná, to si fakt nepamatuju. Ve zprávách říkali, že je to na ústupu, ale myslím, že hlavně proto, že je venku zase zima jak sviňa a až se oteplí, tak to přijde znovu. Takže preventivně – vitamíny, jóga, procházky, sauna a otužovačka, bo podruhé bych to opravdu nechtěla zažít.

Published in: on 23 února 2011 at 10:55  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2011/02/23/chripka-na-druhou%e2%80%a6/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

