…sociální sítě…

No, a je to tady. Říkala jsem si, kdy to přijde a už to přišlo. Vždycky jsem přemýšlela o tom, co to bude za věc, která zahýbe světem a já ji budu ignorovat a ony jsou to sociální sítě. Nemám účet na Facebooku ani na Twittru a dokonce ani na Spolužácích Cézet. Mám akorát oldschoolový blog a e-mail a mobil a nazdar, to je všechno. Fakt jsem se dál nehodlala síťovat, virtuálně kamarádit ani nic jiného. A ejhle, pěkně jsem na to dojela. Teda spíš nepěkně… no, posuďte sami.

V BuP u rodičů už nějakou dobu nebydlím, myslím, že se nějak obecně ví, že bydlím v Praze a že tam „dělám“. OK. Na masopustní ples přijedu prakticky každý rok, nějakou dobu už i se svým mužem. Prima. Tam se potkám si holkama ze skautské družiny, kterou jsem měla a se svými spolužáky ze základky. Pokaždé se spolužáků (samých kluků – nevím, kde je těch dalších dvacet holek, co s námi do třídy chodilo) ptám – Chlapi, kdy uděláme zase sraz? Měli jsme jeden, bylo to moc dobré. A víte, co se mě letos oni zeptali – Jak to, že jsem nebyla na srazu. No to mě po*r. Cože? Dívala jsem se na ně jako tele na nová vrata a chvíli nechápala. Ukázalo se totiž, že někdo proaktivně založil nebo co se s tím dělá naši třídu na Spolužáky.cz a vyhlásil sraz a i když bylo málo lidí, tak se nějaká sešlost v hospodě konala…
Krve by se ve mně nedořezal. Spolužákův brácha má zahradu, která sousedí se zahradou našich, bráchové od sebe bydlí asi tak pět minut pěšky, ani to ne. Takže místo aby spolužák řekl bráchovi, ať požádá mého otce, ať mi to vyřídí, protože hold na spolužácích registrované nejsem, tak se na to vykašlal, provedl oznámení na webu a nazdar bazar.
Paráda. Takže nucena okolnostmi jdu se tam přihlásit a doufám, že mě nic takového nečeká se Facebookem, protože to bych se radši na celou věc prostě vykašlala…

Published in: on 7 Březen 2011 at 12:52  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2011/03/07/%e2%80%a6socialni-site%e2%80%a6/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Komentáře: 5Napsat komentář

  1. Tyhle sveřepé šakaly zavile odmítající Facebook jsem nikdy nechápal. I kdybych tam měl mít jenom účet, do kterýho se jednou za X měsíců přihlásím, aby mi ho nezrušili, a ze kterého mi přijde do mailu upozornění „pozor, váš kamarád XYZ vám poslal zprávu s předmětem Třídní sraz“, tak to za to stojí 🙂 Přece tě nikdo nenutí tam trávit každý den dvě hodiny a debatovat o každé ptákovině

    • tyhle sveřepé šakaly zavile odmítající konvenční poštu jsem nikdy nechápal. v jak velké frekvenci se kua dělá třídní sraz, aby nikdo z organizátorů neinvestoval pár korun na slušnou pozvánku těm, s nimiž není pravidelný kontakt xychtmo?
      to jako máme mít účet na každé 3,14-ovině jen proto, kdyby mi tam náhodou někdy někdo chtěl něco napsat? kde to bude mít konec?

      • no tak naše třída dělá různé minisrazy tak čtyřikrát pětkrát do roka. Stylem, že se napíše „příští týden je v Brně košt vína, kdo přijde, napište mi mail“. To poštou prostě nevyřešíš…
        Nehledě na to, že pár let po maturitě prostě nejsi schopný dát dohromady adresy ani poloviny spolužáků, pokud je to nějaká spádová škola v krajském městě, kde se sesbíraly drobky z celé Moravy, které pak různě migrují po VŠ po celé republice a následně se usazují bůhvíkde v cizině.
        A účet stačí mít tam, kde se pohybuje sociální skupina, do které chceš patřit. Některý třídy frčí na spoluzaci.cz, některý už se organizují výhradně přes FB.

      • A když máš z 90 lidí v ročníku 80 na Spolužácích (náš případ), tak těch deset prostě obětuješ a nebudeš pracně někde googlovat jejich aktuální adresu.

    • jest otázkou, zdali se chcete sejít, a nebo udělat si to co nejjednodušší . . .


Napsat komentář

