Krátká příhoda z metra

Metro jest mým druhým domovem, co jím už asi rok dojíždím do práce prakticky z konečné na konečnou… Nedávno se mi stala taková věc – vystupovala jsem na Muzeu, šla jsem s kamarádkou na dvě deci růžového a ejhle, malým otvorem mezi vlakem (rozuměj metrem) a nástupištěm mi propadla moje čipová kartička do práce. Měla jsem ji připnutou na kalhotách, asi se nějak odepla nebo co a spadlou tou úzkou mezírkou do kolejiště. „A sakra,“ řekla jsem. Lidi se po mně sice trochu dívali, ale byl to je okamžik. Tak jsem si zapamatovala, kde to asi tak spadlo a šla to nahlásit pánovi, co koná dozor. Pán byl velmi milý a sympatický. Snažila jsem se tvářit taky tak. Popsala jsem mu, co se stalo a on mi nabídl dvě řešení – buď mi pro to skočí hned (zde se tvářil jako že na popravu chodí fakt nerad, navíc v dopravní špičce kolem páté odpoledne), nebo že mi tam skočí, až se večer vypne proud (zde se tvářil, jako že tam skáče dnes a denně). Vybrala jsem si variantu dvě, moc mu poděkovala, dohodli jsme se, že stavím v pátek a odešla jsem.
Pátek přišel pěkně rychle. Zastavila jsem se u Dozoru nástupiště, byl tam ten stejně sympatický mladý muž jako minule. „Aha, aha, mám to tady pro vás. Jen mi to musíte podepsat. Aha, já jsem to ještě nezapsal…“ Tak jsem podepsala bianko řádek v Knize nálezů, obdržela jsem svoji kartičku a tradá na metro.
Jsem ráda, když zdánlivě komplikované věci nebo zdánlivě jednoduché věci mají jednoduché řešení. Tímto pánovi ještě jednou děkuji a slibuji, že napíšu ještě pochvalný dopis na vedení (nebo řízení:- )?) metra.

Published in: on 14 Březen 2011 at 11:08  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2011/03/14/kratka-prihoda-z-metra/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

